Ivan Nikolašević, direktor Advans Zagreb, komentira da se virtualna stvarnost (VR) ili pak proširena stvarnost (AR) koje se intenzivno razvijaju i koriste na razvijenijim i budgetom izdašnijim tržištima ne smatraju samo novim metodama, već da se govori o potpuno novoj vrsti medijskog kanala.
„Novi“ medijski kanali nam omogućavaju osobniji i bliži pristup potrošaču, dodaje Ivan Nikolašević.
Otvaraju nove mogućnosti za pojedini brand, omogućuju oglašivačima utjecaj i na tijelo i na um potencijalnog kupca. Kupac ovdje ne vidi proizvod, on ga jednostavno može osjetiti.
Gubi se statičnost klasičnih načina plasiranja poruke gdje se s potrošačima može dijeliti tek trenutak. Novi mediji nam omogućavaju da brandovi dijele iskustva!
Ono što Ivan Nikolašević smatra kao bitno za naglasiti je da spomenuti „Novi“ kanali komunikacije nisu prikladni za svaki proizvod ili oglašivača te je za primjer naveo kako ponekad loša komunikacija virtualne stvarnosti može ostaviti puno lošiji dojam nego loš tv oglas.
Novim načinima komunikacije naše poruke puno duže ostaju u svijesti potrošača. Također, oglašivači ne koriste nove medije samo u svrhu promocije i prodaje. Novi mediji su savršen alat za edukacije i plasiranje informacija prema ciljanim grupama potrošača. Na primjer, upoznavanje željene turističke destinacije, testne vožnje automobila, ture unutar svjetski poznatih muzeja i slično.
Nove metode komunikacije daju nam simulaciju interakcije s kupcem što ni jedan medij do sada nije omogućio u toj mjeri.
Ivan Nikolašević kaže da ono što možemo očekivati dalje u tom smjeru je sve masovnije korištenje takvih opcija od strane potrošača, sve veći angažman oglašivača prema novi medijima te usavršavanje tehnologije od strane agencija i produkcijskih kuća.
Bitno je napomenuti da nove medije treba ipak koristiti kada se radi o bitnom i relevantnom. Ne možemo očekivati da će one tako skoro prevladati u odnosu na klasične medije. Razlozi tome mnogi, a neki od njih su cijene produkcije u segmentu virtualne stvarnosti, ograničeni angažman korištenja specifičnih ciljnih skupina. S obzirom na to da se radi o novom trendu, stabilni i predvidljivi rezultati takvih investicija i kampanja tek slijede, zaključuje Ivan Nikolašević iz Advansa.