Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Zasto je ova vrsta sopinga postala nocna mora trgovcima?

Vecina velikih trgovackih lanaca masovno ulaze u e-trgovinu, a mnogi od njih zatvaraju fizicke trgovine buduci da se kupci sve vise okrecu online kupovini.

Prelazak na e-trgovinu na prvu zvuci kao potez koji trgovcima moze ustediti mnogo novca. Medutim, troskovi dostave i pakiranja, kao i visoka stopa vracenih posiljki, online trgovcima uzrokuju velike gubitke.

Troskovi za one koji odluce outsourcati gore navedene operacije mogu doseci i 25 posto ukupne prodaje, tvrde analiticari Wall Street Journala, a prenosi Lider.

Kohl’s, Wal-Mart, Target i Best Buy izrazili su zabrinutost vezano uz troskove online operacija.

Ocekuju gubitke

”Kohl’s Corp. tvrdi da je profitabilnost online trgovine vise nego upola manja od one u trgovinama. Wal-Mart je izjavio kako ocekuje gubitke zbog ulaganja u tehnologiju i infrastrukturu, barem kroz prvu polovicu 2016. godine. Target tvrdi da ce s rastom online prodaje padati marze”, pise Suzanne Kapner iz Wall Street Journala.

E-trgovina trenutno cini manje od jedne desetine ukupne trgovine u SAD-u, ali taj udio rapidno raste.

Povratak na Net.hr