Naime, od 1. ožujka karta kupljena na kiosku košta 12 kuna, ona kupljena u vozilu košta 15 kuna, dok je cijena od 10 kuna određena za korisnike e-vrijednosne karte.
S tim cijenama zagrebački je javni prijevoz skuplji od onog u Bruxellesu (1,18 eura, odnosno 8,88 kuna), Parizu (1,27 eura, odnosno 9,56 kuna), Madridu (0,93 eura, tj. 7 kuna), Barceloni (0,92 eura, tj. 6,92 kuna), Rimu (1 euro, tj. 7,53 kuna) te Beogradu (0,60 eura, tj. 4,52 kuna). Napomenimo, cijene u Barceloni, Madridu i Parizu odnose se na jednu kartu kupljenu u karnetu od 10 karata.
Od Zagreba je skuplji Beč, u kojem je karta 1,80 eura, odnosno 13,55 kuna, a građani Haaga zadovoljstvo vožnje tramvajem plaćaju čak 2,50 eura (18,81 kn). Samo malo jeftinije prolaze građani Berlina, koji cijenu karte plaćaju 2,30 eura ili 17,31 kunu. No, ne treba posebno naglašavati da je u svim tim gradovima u kojima je prijevoz skuplji od onog zagrebačkog i standard građana daleko viši.
Hoće li nova cjenovna politika ZET-u donijeti više prihoda ili više švercera, imamo li na umu stanje novčanika prosječnog hrvatskog građanina, saznat će se kada ZET objavi podatke o prodaji u ožujku. specijal-201012070191004-ZET