U listopadu 2015. u usporedbi s listopadom 2014. ukupni promet industrije, kalendarski prilagođen, u Republici Hrvatskoj bilježi rast za 2,9%. Ako usporedimo tržišta, u istom razdoblju zabilježen je pad na domaćem tržištu za 7,1%, a na stranom tržištu rast za 19,4%.
U listopadu 2015. u usporedbi s rujnom 2015. ukupna prodaja Netrajnih proizvoda za široku potrošnju manja je za 3,6%, Kapitalnih proizvoda za 3,3%, Energije za 1,4% i Intermedijarnih proizvoda za 0,8%, a Trajnih proizvoda za široku potrošnju veća je za 0,3%.
U listopadu 2015. u usporedbi s listopadom 2014. Trajni proizvodi za široku potrošnju veći su za 25,1%, Kapitalni proizvodi za 12,8% i Intermedijarni proizvodi za 3,6%, a manji su Energija za 15,2% i Netrajni proizvodi za široku potrošnju za 0,5%.