Četiri genaracije obitelji Schweid iz Sjedinjenih Država stvaralo je tvrtku Schweid & Sons i od 1800. godine kada je pokrenuta do danas stvorili su carstvo koje vrti zaradu od 250 milijuna dolara. I to na hamburgerima! U njemu danas rade dvojica braće , Jamie Schweid (38), današnji predsjednik Uprave, njegov stariji brat Brad (41), a prisutan je i njihov 73-godišnji otac David. Cijelu, pak, veliku trvtku prije više od stotinu godina pokrenuo je današnjih vlasnika pradjed Harry, koji je u Sjedinjene Države emigrirao iz istočne Europe te u New Yorku otvorio prvo mesnicu.
Jamie danas priča kako se poslovanje počelo mijenjati tijekom 1970-ih kada su veliki igrači shvatili da ne moraju prodavati tako velike komade govedine po gradovima. A za prodaju manjih dijelova govedine u pakiranjima nisu im bili potrebni ni njegov djed ni otac. Jedan od Harryjevih klijenata, pak, nije imao novca za kupovanje pakiranih dijelova govedine pa je odlučio sa Schweidima ući u biznis. On je imao hladnjaču, a oni meso i tako je krenulo. "Dva mjeseca kasnije taj gospodin je odustao, a moji su nastavili s poslom s hamburgerima", priča Jamie za Forbes. Prodavali su hotelima i restoranima, a u 90-ima se proširio. S proširenjem su se i preselili u nove prostore u New Jersey.
Za širenje 'krivi' objedovanje izvan kuće u Atkinsonova dijeta
Jamie kaže kako je sam završio financije i nije namjeravao raditi kod svog oca, no da je tvrtka u kojoj je trebao "startati" propala u napadima na Blizance, a otac mu više nije dozvoljavao da sjedi i ne radi ništa. "Probao sam. Prvih godinu i pol bio sam u sjeni mog oca, a potom me zaista uhvatila strast za ovim poslom", kaže Jamie koji je počeo raditi u prodaji, a danas tu prodaju širi diljem SAD-a i ima izvrsne rezultate.
Veliki pomak dogodio se tvrtki 2002. kada je porasla potrošnja mesa izvan kuća te se popularizirala Atkinsonova dijeta. Tada su prepoznali trenutak i krenuli u biznis s "Fiwe Guys". Tada je njihovoj tvrtki trebao veliki opskrbljivač hamburgerima, a oni su to ponudili Schweidima i posao je procvjetao. Potom su krenuli u daljnje širenej jer su shvatili da postoji ogromno tržište koje ne obuhvaća samo restorane.
Jamie Schweid tvrdi kako je hamburger u restoranu kvalitetniji, zbog omjera masti i vlage, ali i posebnih načina rezanja za koje su oni zaslužni. Za svoje proizvode imaju i certifikate, a nude i halal proizvode. No, naravno njihovi su proizvodi i daleko skuplji od ostalih koji se nude na policama prodavaonica na koje se sad i sami šire. Šireći se, pak, na druga tržišta nisu skloni veliki zapošljavanjima. Naime, skloniji su robotici i raznim automatiziranim sustavima kako bi to izbjegli.