Više od 70 hrvatskih ekoloških proizvođača prijavilo se na natječaj Zelena ideja

28.11.2013.
15:30
VOYO logo

Zelena ideja projekt je Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koji su podržali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.

Rok za prijave na natječaj bio je 15. studenog, a na natječaj su se prijavili uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka. Nakon evaluacije prijava koju će napraviti stručni žiri, bit će izabrani ekološki proizvođači kojima će besplatnu marketinšku pomoć (poput osmišljavanja ambalaže ili web stranice) pružiti neka od 16 agencija uključenih u projekt. Jedna od agencija koja sudjeluje u Zelenoj ideji je i K&K Promotions, čiji je direktor Kamilo Antolović iznio razloge zbog kojih su se odlučili pridružiti ovoj HURA-inoj inicijativi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja? "Naravno, svako podupiranje bilo koje poduzetničke inicijative dobro je došlo u vremenu kad nam je gospodarski boljitak zemlje nužan! Treba razumjeti da je jedan od većih problema s kojima se poduzetnici na početku svoje inicijative susreću problem plasmana, odnosno marketiranja ponude." Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi? "Obveza je svakog pojedinca i poduzeća pomoć zajednici, posebno u onim okolnostima kada se za takvu pomoć ne traži visoki trošak - na koncu, logično je podržati svaku dobru ideju ili prijedlog našeg strukovnog udruženja HURA-e. I zbog gradnje dobre percepcije o struci u cjelini!"

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu? "Naravno, i to većem broju različitih projekata, proizvoda i poduzeća. Iskustva su dobra i za očekivati je da će mnoga biti primijenjena i u budućim projektima!" Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu? "Dakako. Svatko u svom području ekspertize i kompetencije, koja nam toliko nedostaje, treba dati svoj doprinos uspješnijem poslovanju gospodarstva i zajednice u cjelini. Dobro marketiranje svakako je dio gospodarskog uspjeha o čemu svjedoči izniman broj brandova, poduzeća i zemalja u svijetu!" Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo