Podaci Njemačke turističke zajednice (DZT-Deutsche Zentrale für Tourismus) pokazuju da su Hrvati tijekom 2015. u Njemačku najčešće putovali avionom, oko 40 posto, a tek nešto manje ili 38 posto osobnim automobilom, a jedan manji dio vlakom.
Analiza podataka njemačke agncije pokazuje da je ta zemlja najpopularnija Hrvatima srednje dobi, onih između 34 i 55 godina, kojih je bilo 55 posto, a zatim kod mladih, između 15 i 34 godine, kojih je bilo 37 posto.
61 posto hrvatskih turista lani je u Njemačku putovalo organizaciji turističkih agencija.
80 milijuna noćenja
U Njemačku ne dolazi samo više hrvatskih građana već i turista iz cijelog svijeta. Tijekom 2015. zabilježeno je gotovo 80 milijuna noćenja, što je oko 4 milijuna ili 5,4 posto više nego u 2014.
Kada su u pitanju strani turisti, u Njemačkoj je najviše gostiju sa Starog koninenta oko 73 posto, koji ostvare tri četvrtine svih noćenja. Tradicionalno najbrojniji su Nizozemci s udjelom od 14 posto, a potom slijede Švicarci s 8 posto, a treći su Amerikanci s udjelom od 7 posto. Potom slijede Velika Britanija, Italija, Austrija, Danska, Francuska, Belgija i Španjolska.
Bavarska i Berlin najpopularniji
Ako se gledaju regije, najviše noćenja u 2015. ostvareno je u Bavarskoj, Baden-Württembergu i Sjeverna Rajna-Vestfalija. Ako se gledaju gradovi, stranim ttranim turistima u Njemačkoj najzanimljivi je Berlin, a potom slijede München, Frankfurt am Main i Hamburg, prenosi Deutsche Welle.
"Šesta godinu zaredom njemački turizam bilježi rekorde i poraste sa stranih turističkih tržišta. To je premašilo naša očekivanja, pa i prognoze Svjetske turističke organizacije, koja je pretpostavila svjetski rast putničkog prometa 3 do 4 posto. Čak i u usporedbi s vodećim europskim turističkim destinacijama, Njemačka bilježi uspjeh kao pokretač rasta", izjavila je predsjednica uprave DZT-a Petra Hedorfer.
Oprezni optimizam za 2016.
Što se tiče 2016., Hedorfer je, kakao je rekla, "oprezno optimistična" s obzirom na sigurnosnu situaciju u Europi i svijetu, izbjegličku krizu i stanje u svjetskoj ekonomiji. S obzirom na sve to, zaključila je Hedorfer, Njemačka tijekom ove godine očekuje manje noćenja i manji rast - između jedan i tri posto.
TAJNA TURISTIČKIH REKORDA: Kako je porastao broj noćenja u Rovinjui