Tvrtku je pokrenuo u Zadru početkom 2012. godine, uz pomoć subvencioniranog kredita Grada Zadra, u jednom od prostora Poduzetničkog inkubatora na Bokanjcu.
Danas zapošljava osam ljudi, proizvodi 50-ak različitih proizvoda za ronjenje koje izvozi u 10-ak zemalja svijeta, a prodajna zastupništva ima u Portugalu, Španjolskoj, Italiji, Crnoj Gori, Sloveniji, Rusiji te – Australiji! Kako mu je sve to pošlo za rukom, i to s diplomom magistra novinarstva Sveučilišta u Zadru?
Sve započelo još na fakultetu
''U Zadar, na studij novinarstva, došao sam iz Makarske prije osam godina. Još kao student na prvoj godini počeo sam suradnju s magazinom “Ribolov na Jadranu”, za koji sam pisao razne reportaže i testove ronilačke opreme. Kao novinar radio sam sve do kraja prošle godine, kada je magazin prestao izlaziti, a ja sam se okrenuo poduzetništvu. Već sam na neki način bio u podvodnom ribolovu i bilo je logično da u tome ostanem. Zapravo, uvijek sam bio poduzetnički nastrojen, a novinarstvo je bilo sporedno'', ispričao je Igor za Slobodnu Dalmaciju.
Igor je već 2006. krenuo s izradom podvodnih pušaka. U to su vrijeme, kaže, u trendu bile drvene puške, pa je on u unajmljenoj garaži napravio nekoliko modela za sebe i prijatelje. Puške su se pokazale odličnima, ali je ubrzo shvatio da ih je teško prodati. Okrenuo se izradi ronilačkih odijela.
Radio i po 15 sati dnevno
''Shvatio sam da nitko u Hrvatskoj ne proizvodi ronilačka odijela. Počeo sam se raspitivati oko tehnologije i došao sam do jednog čovjeka iz Splita koji me obučio kako se odijela izrađuju. Nakon toga bilo je potrebno nabaviti strojeve, za što sam dobio subvencionirani kredit od Grada Zadra i prostor za proizvodnju unutar Poduzetničkog inkubatora. Te dvije stvari bile su prekretnice koje su nam omogućile start bez fiksnih troškova i nije bilo razloga da ne pokušam'', govori Igor prisjećajući se prvih poduzetničkih koraka kada je sam izrađivao ronilačka odijela i po 15 sati dnevno.
U jednom trenutku došao je pred zid: ili ću sve ja raditi i “puknuti”, ili ćemo se pretvoriti u firmu. “Dive in” je tako postala tvrtka koja je za manje od dvije godine zauzela dvaput više domaćeg tržišta nego cijela njihova konkurencija zajedno, koja se uglavnom bavi uvozom ronilačke opreme.
Proširio biznis
Prvu poslovnu godinu završili su u minusu, već iduće bili su u plusu, da bi u prvom kvartalu ove godine premašili cijelu dobit iz prošle godine! Rast bruto prometa omogućio im je širenje ponude proizvoda pa se od ove godine “Dive in” počeo baviti čarterom gumenjaka od osam metara i printom na tekstil.