Od sljedećeg mjeseca na većini od 300 kioska iNovina korisnici će moći predati paket, koji će Overseas isporučiti za najviše dva radna dana na drugi kiosk ili adresu primatelja. Pošiljatelji mogu poslati do pet kutija s jedinstvenom cijenom bez obzira na masu pošiljke.
Pripreme za širenje dostavne mreže trajale su godinu dana, otkriva za Poslovni dnevnikpredsjednik Uprave Overseasa Boris Brković.
"Cilj nam je bio ponuditi poslovnim korisnicima fleksibilnu uslugu te pridobiti privatne korisnike. Specifičnost je naše usluge i to što će naručitelj paketa moći platiti i pouzećem", kaže Brković.
SMS-om do termina
Usluga je namijenjena ponajprije web trgovinama koje svojim kupcima žele pružiti jeftiniju i fleksibilniju uslugu dostave paketa te privatnim osobama koje trguju putem interneta.
Osim dostave na kioske, polovicom godine tvrtka će privatnim korisnicima ponuditi unaprijeđenu uslugu dostave, koja će se naslanjati na mrežu kioska. Putem SMS-a korisnici će dobiti poruku u koje vrijeme mogu očekivati dostavu, a ako im termin ne odgovara, bit će im ponuđena opcija dostave na drugu adresu.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/overseas-ulazi-u-tiskovu-trzisnu-nisu-dostave-paketa-na-kioscima-293615