Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Todorić mora prodati dio trgovina!

‘Najmanji je problem za potrošače. Međutim, problem je prema dobavljačima. Dobavljač koji ne može prodavati u Konzumu, on teško može prodavati u Hrvatskoj’, objašnjavaju u AZTN-u posljedice Agrokorova preuzimanja Mercatora.

Zamjenik ravnateljice Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Mladen Cerovac govorio je na konferenciji za medije o tržišnoj koncentraciji nakon Agrokorove kupnje Mercatora.

“Nema nikakve sumnje da je riječ o koncentraciji koja ima potencijalno negativne utjecaje na tržišno natjecanje” rekao je zamjenik ravnatelja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Mladen Cerovac.

“Kada bi se radilo o spajanju isključivo u Hrvatskoj ta koncentracija bi bila zabranjena”, napominje Cerovac, koji je otkrio trenutni tržišni udjel i najproblematičniji dio.

Pritisak na dobavljače

“Sad bi bio, po našim izračunima iako analize nisu sasvim gotove, negdje između 30 i 40 posto. Do sada je bio između 20 i 30 posto. Najmanji je problem za potrošače. Međutim, problem je prema dobavljačima. Dobavljač koji ne može prodavati u Konzumu, on teško može prodavati u Hrvatskoj”, kazao je Cerovac.

Napominje kako Agrokor neće imati drugog rješenja nego prodaju nekih trgovina Mercatora. U agenciji navode da je po pitanju spomenute koncentracije najpogođeniji dio Zagreba i Zagrebačke županije.

Povratak na Net.hr