Prijevoznici kažu da je dosad oko 280 hrvatskih poluprikolica, od njih ukupno 4.500, dobilo slovenske registracijske tablice. Marinko Juršević, predsjednik Društva prijevoznika Primorsko-goranske županije, objašnjava da je tako velika razlika u cijeni zbog naknade za uporabu javnih cesta koja se plaća pri registraciji. U Sloveniji se ona za poluprikolice plaća od 120 do 150 eura, a u Hrvatskoj oko 6.800 kuna. Kako bi smanjili troškove registracije, hrvatski prijevoznici, objašnjava Juršević Poslovnom dnevniku, osnivaju tvrtke u Sloveniji, a onda sa svojim hrvatskim tvrtkama potpisuju ugovore kako bi hrvatski tegljač mogao vući slovensku poluprikolicu.
"To je nedopustivo, no nitko od nadležnih ne reagira", upozorava Juršević. Prijevoznici su se u vezi s tim problemom obratili i Minsitarstvu prometa, no nisu još dobili odgovor. Juršević kaže da je i u Mađarskoj puno niža cijena registracije za poluprikolice jer ondje naknada za uporabu javnih cesta stoji oko 200 eura, no hrvatski prijevoznici više su skloni svoje poluprikolice registrirati u Sloveniji zbog manje jezične barijere. U Ministarstvu prometa pak tvrde da cijene registracije teretnih vozila, pa tako i poluprikolica, u pojedinim zemljama nisu objektivno usporedive jer se u svakoj zemlji na poseban način regulira financiranje registracije vozila i troškovi koji ulaze u cijenu registracije. Navode da je vlasnik, ovisno o vrsti vozila, obvezan platiti: naknadu za osiguranje vozila, naknadu za tehnički pregled s pripadajućim uslugama i taksama, naknadu za uporabu javnih cesta, naknadu za okoliš. http://www.poslovni.hr/hrvatska/zbog-usteda-hrvatski-tegljaci-vuku-slovenske-poluprikolice-289689#