SVIJETLE TOČKE HRVATSKOG BIZNISA: /

Ovo su firme koje dijele povišice, 13. plaću, dio profita, fleksibilno radno vrijeme, edukacije...

Image
Foto: Thinkstock

Iako brojni poslodavci u Hrvatskoj samo kukaju kad treba nešto dati radnicima, ima i onih koji su svjesni da ulaganjem u svoje zaposlenike napreduju. Stoga o radnicima i brinu

15.11.2018.
16:43
Thinkstock
VOYO logo

Velike tvrtke sve su svjesnije da su zaposlenici njihova najveća vrijednost i ključ uspjeha jer omogućavaju da vizija kompanije postane stvarnost, što je razlog stalnog ulaganja u poboljšanje radnih uvjeta.

Među njima je i IKEA iz koje poručuju kako zaposlenicima odjela koji ostvare zajedničke ciljeve dijele dio profita, te uplaćuju dodatna sredstva za mirovine onima koji su bar pet godina proveli u tvrtki u sklopu programa Tack.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kad je o brizi za radnike riječ INA je među vodećim tvrtkama koje su poželjan poslodavac. U sklopu svojih programa, poručuju posljednjih godina svojim radnicima omogućuju veliki broj pogodnosti i bolju ravnotežu privatnog i poslovnog života. INA je i Mamforce kompanija zbog svoje afirmativne politike prema zaposlenim majkama i rodnoj ravnopravnosti.

Voditeljica službe ljudskih potencijala, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. Tihana Pribanić ističe kako su danas, uz financijske, važni i drugi aspekti motivacije zaposlenika kao što su fleksibilno radno vrijeme, mogućnost edukacija te osjećaj pripadnosti organizaciji koja posluje na društveno odgovoran način i angažirana je u socijalnim aktivnostima na poslu. Taj dio kod njih je bitan, a kako su dio međunarodne grupe djeca zaposlenika mogu sudjelovati i u međunarodnom VIG Kids Kampu, u kojem je ove godine u Austriji boravilo 500-tinjak djece.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Važno im mišljenje radnika

O svojim radnicima brinu i u Zagrebačkoj pivovari. "Osim financijskih benefita koje nudimo zaposlenicima poput trinaeste plaće, dara za djecu i dodatnog zdravstvenog osiguranja, istaknula bih organizacijsku kulturu koju njegujemo. Kulturu redovite komunikacije zaposlenika s rukovoditeljima putem redovitih 'jedan -na - jedan' sastanaka te kulturu u kojoj su rukovoditelji dostupni i pristupačni˝, opisuje za Poslovni dnevnik diraktorica ljudskih resursa te tvrtke Jadranka Sakoman dodajući kako radnike pitaju za mišljenje o inicijativama koje provode te da se lani više od 90 posto zaposlenih izasnilo zadovoljnima.

"Unatoč odličnom rezultatu, odlučili smo dodatno utjecati na motiviranost naših zaposlenima te smo ove godine uz implementaciju mogućnosti fleksibilnog radnog vremena, omogućavanja rada od kuće jedan dan u mjesecu i slično, pokrenuli inicijativu po nazivom #osjećajsedobro u svrhu promicanja i poticanja zdravog načina života˝, pohvalila se Sakoman.

U Dukatu su se, pak, pohvalili kako su na temelju rezultata istraživanja prošli mjesec preuredili tvornički restoran te unaprijedili ponudu jela.

Povećanje plaće na godišnjoj razini

A u dm-u već dugo poznatom kao poželjnom poslodavcu zbog prosječne neto plaće od 9300 kuna, ističu kako svojim radnicima godišnje isplaćuju dvije dodatne plaće te im osiguravaju edukacije i nakon usavršavanja mogućnost napredovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

McDonald’s uz sustav internih edukacija i brzog napredovanja, daje i kontinuirane stimulacije koje se isplaćuju prema rezultatima rada, a kako ističe voditelj odjela ljudskih resursa Mario Jušić, uz regres, božićnice i slične benefite, plaća se na godišnjoj razini redovito povećava za sve pozicije.

"Zaključili smo da je motiviranje i zadržavanje zaposlenika u tvrtki složen posao. Kontinuirano ulažemo u stručno usavršavanje svih zaposlenika na nekoliko razina, uz sustav napredovanja, financiranja poslijediplomskih studija odnosno stjecanja svjetskih certifikata, priliku za sudjelovanje u razvojnim projektima te stjecanje i razvoj osobnog ugleda u stručnoj javnosti putem digitalnih kanala komunikacije. Ako zaposlenik odluči otići, on ostaje naš 'alumni'. Često poslovno surađujemo te ih redovito pozivamo na skupove koje organiziramo", kazao je za Poslovni dnevnik direktor InfoDom Grupe Slavko Vidović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, svi oni ističu kako prije svega rade sve da bi što bolje educirali svoje zaposlenike i na taj način napredovali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo