Pusti milijuni koje su pojedine tvrtke ulagale, i još uvijek ulažu, u promociju brenda itekako su se isplatili. Uvukli su se u naše živote, a pojedini su čak postali i simboli koji se povezuju uz određene društvene skupine.
No, malo tko se zapita i odluči istražiti do kraja kako su uopće nastali nazivi tih kompanija. Donosimo nekoliko objašnjenja.
Popularna njemačka marka sportske odjeće i obuće Adidas ime je dobila zahvaljujući osnivaču tvrtke Adolfu Dassleru, kojeg su prijatelji zvali Adi. Spajanjem nadimka i prva tri slova prezimena, nastao je Adidas. Nike (Nika) je ime grčke božice pobjede, a popularni znak te kompanije simbolizira njezin let.
Američka softverska tvrtka Adobe nosi ime potoka koji teče iza kuće suosnivača te kompanije Johna Warnocka, dok je ime kompanije IBM (International Business Machines) nastalo kada je Tom Watson odlučio steći prednost nad svojim bivšim poslodavcima koji su prodavali proizvode samo na nacionalnoj razini.
Svjetski poznata IKEA, čija se trgovina uskoro otvora i u Hrvatskoj, nosi naziv koji je kombinacija prvih slova imena i prezimena osnivača Ingvara Kamprada, te prvih slova imanja i sela u kojem je odrastao – Elmtaryd i Agunnaryd.
Lego je kombinacija danskih riječi "leg godt", što znači "igraj dobro". Lego također na latinskom znači "sastavljam", no iz te kompanije poručuju da je riječ o slučajnosti.
Popularno gazirano piće Coca-Cola ime je dobilo po sastojcima koji se koriste za proizvodnju, a riječ je o kombinaciji lišća koke i orašastih proizvoda koji piću daju okus. Pepsi svoj naziv duguje probavnom enzimu pepsinu.
Poznato je da je Volkswagen narodni automobil u Njemačkoj, no oni koji barem malo znaju njemački, znaju i da je ime te tvrtke u prijevodu – narodni auto.