Saponia d.d. Osijek u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 282 milijuna kuna te time postigla rast prodaje od 6,5 posto u odnosu prema istom razdoblju prošle godine.
"Time smo vrlo zadovoljni jer smo na bazi cijele godine planirali 4-postotni rast. Upravo smo ušli u treći kvartal, kada zbog turističke sezone u Hrvatskoj te rasta potrošnje naših proizvoda na svim tržištima, uobičajeno bilježimo najveću prodaju, tako da sada imamo osjetno povećanu realizaciju i pokušavamo nadmašiti i odlične ostvarene rezultate u tom dijelu prošle godine", kaže za Glas SlavonijeDamir Skender, predsjednik Uprave Saponije.
Novi proizvodi
Dodaje da je visok rast prodaje u prvom polugodištu uvelike rezultat i ovogodišnjih novih projekata na području deterdženata Faks helizim i nove kolekcije kreme za sunčanje DI. Saponia u tom segmentu proizvoda planira ostvariti ovogodišnju prodaju vrijednu milijun eura, čak 50 posto više nego lani.
Prošloga tjedna krenuo je još jedan Saponijin novi projekt – ARF Profesional, u novodizajniranom pakovanju, linija pet novih proizvoda s nešto jačim djelovanjem, koji služe čišćenju površina s jačim zaprljanjima. U rujnu će krenuti i novi program oplemenjivača rublja Ribel, kao i ostali, uz značajnu marketinšku kampanju.
28 ljudi za zamjene stalno zaposlenih
Kako bi se ostvario 6,5-postotni rast prodaje u prvih šest mjeseci, uz očekivanja da će on do kraja godine biti i veći, početkom godine Saponia je primila čak 70 novih radnika, uglavnom na određeno vrijeme. Osim pripravnika visoke stručne spreme, najveći dio njih angažiran je izravno u proizvodnji.
Prije mjesec dana primljeno je i 28 novih osoba radi zamjene stalnih radnika u vrijeme korištenja godišnjih odmora. Tvrtka danas ima ukupno 880 zaposlenih.