Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

'Radleri' srušili prodaju gaziranih pića

Vjetar u leđa hrvatskim pivarima donijeli su 'radleri'.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Prodaja piva u travnju i svibnju porasla je za 3,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Statistika kaže da se u prvih pet mjeseci 2011. potrošilo 14.883 hektolitara mješavine soka i piva, popularnih "radlera" (maloprodaja i ugostiteljstvo), što je 1,8 posto ukupne količinske prodaje piva ove godine. U svibnju u ukupnoj prodaji piva "radleri" imaju udio od čak 5,7 posto s ukupno plasiranih 11.176 hektolitara na tržište.

S druge strane, pada prodaja gaziranih bezalkoholnih pića, koja su u percepciji konzumenata, posebno u ugostiteljstvu, konkurencija voćnom pivu. Prodaja gaziranih pića u travnju i svibnju ove godine bila je 7.350 hektolitara manja nego lani, što je pad od 3,4 posto.

Ako je suditi prema istraživanju agencije Hendal i magazina Ja trgovac, provedenom tijekom lipnja 2011. na reprezentativnom uzorku od 427 građana starijih od 15 godina, Hrvati vole miješati svoje pivo s voćnim sokom.

Svaki drugi Hrvat pije 'radler'

Iako kombinacija piva s voćnim sokom snažniju tržišnu prisutnost bilježi tek od proljeća ove godine, čak 80,6 posto ispitanika upoznato je barem s nekim od ponuđenih pića iz ove kategorije piva. Tek nešto manje od petine ispitanih nije nikad čula za spomenuto piće.

Naime, od ukupnog broja sudionika ankete, koji su upoznati s "radlerom", njih 51,5 posto ga je i probalo, dok nešto manji dio ispitanika (48,5 posto) nije konzumirao ovo piće.

Na pitanje jesu li od nedavne pojave i široke ponude mješavina piva i voćnoga soka na hrvatskom tržištu zamijenili ili smanjili uobičajenu konzumaciju pive i soka zbog radlera, svega 17,5 posto anketiranih odgovara potvrdno, dok nadmoćna većina od 82,5 posto nije promijenila svoje navike pijenja pive ili soka.

Zanimljiva je percepcija potrošača kada je riječ o tome je li "radler" za njih alkoholno piće. Čak 75,6 posto ispitanika kaže "da je riječ o osvježavajućem napitku, dok ga preostala četvrtina ipak smatra alkoholnim pićem (ima oko 2 posto alkohola).

Vezani članci:

arti-201104010399006 arti-201106180035006

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike