Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Pamet u glavu

Psihološka greška koju rade svi zaposleni ljudi

Jedna stvar koja bi svim zaposlenima trebala postati kristalno jasna nakon početne ‘faze medenog mjeseca’ u novoj kompaniji jest da im nadređeni nisu prijatelji te da se kompanija brine samo za svoju dobrobit.

Naravno, postoje rijetke kompanije koje se dobro brinu za svoje zaposlenike, no na vrijeme trebate naučiti ove korisne stvari:

1. Odjel za ljudske resurse postoji kako bi zaštitio firmu, a ne vas.

Mnogi zaposlenici misle da se odjel za ljudske resurse bavi njihovim pravima i zaštitom zaposlenika, no njihov jedini zadatak je stvoriti produktivne zaposlenike i obraniti firmu od potencijalnih tužbi i potraživanja.

2. Uvijek imajte ponudu za posao u džepu.

Kada imate izbora i osjećate se traženima, bit ćete produktivniji i uspješniji na poslu. Ako s vama u firmi pokušavaju razgovarati u četiri oka i objasniti kako je tržište rada sklizak teren te vam utjerati strah u kosti i uvjeriti da su vam oni jedina opcija, ne nasjedajte!

Preuzmite odgovornost za svoju karijeru i ne dopustite da vas izmanipuliraju. Uvijek imajte drugu opciju u perifernom vidu jer firma neće pokazati milost kada njima zagusti.

3. Nikada ne prestajte tražiti novi posao!

Čak i ako ste upravo dobili posao i za vas je to novi početak, za kompaniju ste samo još jedan kotačić u stroju i mogu vas zamijeniti prije nego trepnete. Usavršavajte se i dajte sve od sebe, no uvijek tražite novu priliku kako ne biste završili razočarani, pogotovo ako ste novi ili na probnom roku. Tada ste najranjiviji.

4. Razvijajte profesionalne odnose

Kontakti koje ostvarite na radnom mjestu mogu vam uvelike pomoću u karijeri, bilo da tražite napredovanje na trenutačnom poslu ili tražite novi. Također vam mogu pomoći da na vrijeme saznate ako se spremaju otkazi, ako se netko traži za unaprjeđenje itd.

5. Prepoznajte kada je vrijeme za otkaz

Ponekad je najbolja stvar koju možete napraviti jednostavno odustati. Važno je na vrijeme prepoznati kada ste zapeli i osloboditi se prije nego vas posao dokrajči. Naravno, trebate ostati savjesni i naći novi posao prije nego što neodgovorno date otkaz i prepustite sve slučaju.

Lifehacker.com/Danas.hr

Povratak na Net.hr