Prpić: Brend HG Spota vrijedi 2 mil. eura!

Ingrin model spasa HG Spota, koji je predložio vodeći dioničar Saša Lončar, unio je optimizam među vjerovnike i ulagače.

9.8.2011.
15:01
VOYO logo

U intervjuu koji je dao za Poslovni dnevnikHrvoje Prpić, kojeg je za savjetnika Uprave HG Spota postavila Zagrebačka banka, uvjeren je da će se postići dogovor s vjerovnicima. Upozorava da će u protivnom trpjeti ne samo postojeći dobavljači, nego cijela IT industrija u Hrvatskoj jer od tri najveća specijalizirana IT maloprodajna lanca tada ne bi preostao nijedan.

Na pitanje što se dogodilo u HG Spotu i zašto se odlučio povući, Prpić je odgovorio da je previše vjerovnika bio "ključan problem HG Spota".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nije problem dug nego činjenica da ga je većina vjerovnika pokušala naplatiti samostalno. Kristalno je jasno da novca u ovom trenutku nema za sve, ali je isto tako jasno da u tvrtki ima 80 ljudi koji dobivaju plaće, da dobavljači imaju jedan kvalitetan prodajni kanal, da tvrtka može poslovati pozitivno i da joj treba vremena da otplati dug. Nažalost, u masi vjerovnika to sve znači malo", rekao je.

Prema njegovim tvrdnjama, vjerovnici su se navodno međusobno dogovarali, ali bi paralelno sami išli u naplatu. "Svaki put kad bi uzeli komadić od tvrtke zapravo su uzimali od dobavljača i kad se to dogodilo po koji zna koji put, dobavljači su rekli – dosta! To je razočaravajuća priča kad znate da smo godinu i pol tražili trajno rješenje, a sve za što su financijski vjerovnici bili zainteresirani bila je kratkoročna odgoda."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premda je rast HG Spota nakon restrukturiranja bio kontinuiran, s vjerovnicima nije išlo. Ukratko, prema Prpićevim riječima: "Prerano su počeli zahtijevati povrat."

Na pitanje vjeruje li da će HG Spot opstati, Prpić je odgovorio: "Da, sigurno će se postići sporazum. Po mojoj procjeni, brend HG Spot vrijedi barem dva milijuna eura, a trenutačno leži na cesti da ga netko podigne i unovči. Treba ipak biti realan. Tvrtka ima 850.000 kuna troškova mjesečno i za takav hladan pogon treba godina dana da bi se došlo na nulu. Zato sporazum neće biti dovoljan, potrebna su i realna očekivanja svih uključenih u nastavak razvoja tvrtke."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201106200078006 arti-201106100702006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo