Na upit Glasa Slavonije koje bi naplatne postaje na A3 bile obuhvaćene tim rezom, u HAC-u zasad ne preciziraju. Autocesta A5, Slavonika, u tom se smislu (zasad), doznajemo, ne spominje, iako od samoga početka, od 2007., kada je u promet puštena njena prva dionica Đakovo – Sredanci, a potom i druga Osijek – Đakovo, te je nakon mosta na Dravi gradnja dionice kroz Baranju obustavljena, ta autocesta bilježi do danas slab promet.
Čeka li se A5?
U HAC-u to, poput mantre, stalno pojašnjavaju kako treba pričekati da se A5 sagradi u punom profilu, od granice RH s Mađarskom do granice RH s BiH, te dok njenih ukupno 88 km postanu dio cestovnog paneuropskog koridora 5C, od Budimpešte do Ploča. A5 i A3 jedine su dvije slavonske autoceste – A5 u cijelosti teče kroz ovu regiju, a A3 dobrim dijelom, od Nove Gradiške do Lipovca. A3 zajedno s naplatnim postajama A5 ima 20 naplatnih točaka od kojih se u slavonskom dijelu A3 nalazi njih 10.
Dvije postaje već automatizirane
U razdoblju od 2012. do danas HAC je potpuno automatizirao dvije naplatne postaje - Komin i Biokovo (Tunel sv. Ilija). S obzirom na to da se radi o investicijskom ulaganju u opremu te da implementacijom automata za naplatu cestarine prestaje potreba za određenim brojem djelatnika, implementacija automata za naplatu cestarine na manjim postajama provodit će se paralelno s procesom reorganizacije tvrtke HAC ONC, piše Glas Slavonije.
Implementacija automata za naplatu cestarine dio je Plana poslovanja HAC-a za ovu godinu, ističu u HAC-u. U prvoj fazi
Glas Slavonije/Danas.hr