Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Proglašeni najuspješniji oglašivači, brendovi i agencijske mreže

Effie Worldwide objavio je rezultate globalnog Effie indeksa učinkovitosti 2013. koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu. Najučinkovitijim oglašivačem proglašen je Unilever, najučinkovitijim brendom Coca-Cola, a Ogily&Mather najučinkovitijom agencijskom mrežom na svijetu.

Hrvatske tvrtke i brendovi su također uvršteni u Effie globalni index učinkovitosti. Najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem drugu godinu za redom proglašen je Tele2, dok je drugu poziciju zauzela Podravka. Najučinkovitija agencija i ove godine je Bruketa&Žinić OM, a slijede Grey Wordwide Zagreb, Imago reklamna agencija, Organizacija i BBDO Zagreb. Najučinkovitiji hrvatski brendovi su Tele2 i Ožujsko pivo.

Na ovogodišnji globalni Effie index učinkovitosti uvršteni su svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja održanih u periodu od 13. lipnja 2012. do 13. lipnja 2013., a ukupno je zaprimljeno preko 2400 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskom Effie natjecanju, održanom u svibnju 2013. u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na internetskim stranicama: http://www.effieindex.com.

“Posebnost Effie indexa je u tome što rangira pobjednike i finaliste nacionalnih ali i svjetskih, globalnih natjecanja te na taj način iz globalne perspektive daje širu sliku o najefikasnijim hrvatskim agencijama, oglašivačima i brendovima. Same Effie nagrade iznimno su vrijedne za marketinšku industriju jer daju potvrdu da kreativne ideje i uspješni marketinški rezultati uvijek idu ruku pod ruku.”, izjavila je Dunja Ivana Togonal, izvršna direktorica Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), organizatora hrvatskog izdanja Effie natjecanja.

EFFIE Worldwide:

Effie Worldwide vrednuje učinkovitost marketinških komunikacija, uočava ideje koje djeluju te potiče promišljeni dialog o marketinškoj industriji koja se neprestano mijenja. Effie mreža surađuje s vrhunskim medijskim i istraživačkim tvrtkama dijem svijeta kako bi pružila relevantan i stručan uvid u učinkovitu marketinšku strategiju. Ta se suradnja provodi putem webinara, globalnih konferencija, predstavljanja najboljih projekata i mnogih drugih aktivnosti.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr