NAJPOŽELJNIJI POSLODAVAC: /

Prosječna neto plaća u dm-u 8.655 kuna

Image
Foto: Pixsell, Davor Višnjić

Drogerie markt Hrvatska predstavio je poslovne rezultate kojima je devetnaestu godinu zaredom, s udjelom od 26,78 posto, potvrdio lidersku poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda.

22.10.2015.
17:21
Pixsell, Davor Višnjić
VOYO logo

"Dm je i dalje lider na tržištu drogerijskih proizvoda. U modernizaciju i kvalitativno širenje naše prodajne mreže, koja broji 154 prodavaonice, investirali smo 31,8 milijuna kuna", istaknuo je na konferenciji za novinare Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Prema godišnjem istraživanju Ipsos Pulsa, građani u dm-u najčešće i najradije kupuju kozmetičke proizvode. Proizvode robne marke redovito ili povremeno kupuje 88 posto ispitanika, a 63 posto lojalnih ispitanika navodi izvrsnu cijenu i kvalitetu robne marke kao razlog lojalnosti ovom drogerijskom lancu. Istraživanje je također pokazalo kako građani tvrtku percipiraju kao uglednu, koja nudi ugodno i povoljno iskustvo kupovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: dm

Direktor dm-a Mirko Markužić

Važni su zaposlenici i timski rad

Ono po čemu ispitanici prepoznaju dm i razlikuju od drugih trgovačkih lanaca, je jako dobar odnos poslodavca prema zaposlenicima.

"Kada smo 1996. godine otvorili prvu prodavaonicu u Hrvatskoj, s desetak djelatnika i bez velike logistike, vjerovali smo kako se možemo timski razvijati i rasti s tvrtkom. Danas, uz prosječnu plaću u prodavaonicama od 8.655,97 kuna, djelatnike i dalje potičemo na profesionalni i osobni razvoj. Organizirali smo 96 radionica i seminara za djelatnike te potaknuli njih 593 da se uključe u volonterske aktivnosti u svojoj zajednici", izjavila je Ana Fostač Krilčić, voditeljica Resora ljudskih resursa u dm-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odobrena 182 milijuna popusta

U sklopu programa pogodnosti Svijet prednosti, dm je u protekloj poslovnoj godini odobrio više od 182 milijuna kuna popusta.

Poseban naglasak u protekloj poslovnoj godini bio je na razvoju koncepta Dobre cijene u svako vrijeme koji kupcima jamči da se cijena proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca.

Planovi za 20 godinu u Hrvatskoj

U poslovnoj godini 2015./2016., u kojoj će obilježiti 20 godina poslovanja u Hrvatskoj, dm će investirati 50 milijuna kuna. Novac će se uložiti u postojeće prodavaonice koje će se modernizirati, a u planu je i otvaranje šest novih čime bi se broj povećao na 160.

Dm u Hrvatskoj zapošljava 1.286 ljudi. Zanimljivo je da je tijekom prošle poslovne godine čak 11 posto zaposlenica bilo na porodiljnom dopustu. Sve su one za dijete od tvrtke darivane s iznosom od 3.000 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dm Grupa u prošloj godini ostvarila je ukupan promet u iznosu od 9,075 milijardi eura. U 3.224 prodavaonice po cijeloj Europi zapošljavaju 55.143 djelatnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo