Pogodite tko sjajno zarađuje na krizi!

Među industrijama koje su ostvarile najveći rast izdvajaju se proizvođači kondoma, koji su u SAD-u 2009. prodali 22 posto više svojih gumenih proizvoda nego godinu ranije.

22.4.2011.
12:07
VOYO logo

Iako je globalna financijska kriza većini tvrtki smanjila promet jer su potrošači zakočili s trošenjem novca, posebno onog koji nemaju, postoje određeni sektori čiji direktori trljaju ruke zbog rekordnih prodajnih rezultata, piše Business.hr.

Među industrijama koje su ostvarile najveći rast izdvajaju se proizvođači kondoma, koji su u SAD-u 2009. prodali 22 posto više svojih gumenih proizvoda nego godinu ranije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za njima mnogo ne zaostaju proizvođači alarma, kao i oružja. Naime, u vremenu krize ljudi se okreću svojim primarnim osjećajima, a među njima najviše je naglašen strah, ali i seks.

No, dobre rezultate ostvaruju svi proizvodi koji uspiju iskoristiti iracionalne ili realne strahove potrošača. To se može ili nuđenjem sigurnosti ili iskorištavanjem straha u marketinške svrhe, piše list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201009140125006 arti-201102250775006 arti-201102150144006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo