Trgovci primjenjuju raznovrsne taktike, poput uređaja za prepoznavanje lica i uređaja za praćenje signala na mobitelima, kako bi prikupili što više podataka o tome koje proizvode trebaju prodavati i na koji način to trebaju činiti kako bi što više zaradili.
'Tragači'
Jedan od načina na koji trgovci prikupljaju informacije o svojim kupcima su takozvani 'tragači'. To su osobe, najčešće antropolozi, koje trgovci angažiraju da analiziraju ponašanje kupaca. 'Tragači' šeću po trgovinama i pretvaraju se da kupuju dok ustvari promatraju druge osobe po trgovini.
Signal mobitela
Trgovci imaju i uređaje koji prate signal vašeg mobitela, te na taj način mogu kad god požele vidjeti koje ste sve trgovine posjetili i gdje ste se najduže zadržali. Takva tehnologija prisutna je diljem Europe, Amerike i Australije.
Kartice za bodove
Gotovo svi trgovci u današnje vrijeme imaju kartice za bodove, te redovite kupce nagrađuju dodatnim popustima. No iste kartice trgovcima donose višestruku korist jer na taj način otkrivaju potrošačke navike svakog kupca. Tako promotivne akcije polučuju puno više uspjeha i donose veću zaradu. Kreditne kartice iskorištavaju se na isti način.
Aplikacije za mobitele
Sve su popularnije aplikacije za kupce koje potrošače vode po trgovini do traženog artikla. Jednako kao i u prethodnim primjerima, ovo je samo još jedan od načina na koji trgovci znaju što kupujete u njihovim trgovinama.
Detektori pokreta
Pomoću detektora pokreta trgovci u svakom trenutku mogu znati kroz koji dio trgovine prolazi najviše potrošača, te upravo na tom mjestu mogu postaviti proizvode koje žele prodati.