"Cijelog života razmišljam o privatnom biznisu. Želio sam stvoriti nešto novo i drugačije, moderno, a da ima otisak tradicije u sebi. Moja strast prema dobroj hrani i želja da Srbija ponudi svijetu autentične proizvode dovela je do ove ideje", kaže Vasilije Ćetković iz Beograda koji je prvi u Srbiji otvorio virtualnu prodavaonicu tradicionalnih proizvoda s područja Srbije i Balkana.
Kaže da je početak bio kaotičan i težak jer je prešao Srbiju uzduži poprijeko i razgovarao sa svakim proizvođačem osobno kako bi im pojasnio svoju ideju i viziju. Nekima od njih nije bilo ni na kraj pameti da se upuste u takvo nešto, no brojnima se svidjela i 38-godišnji ekonomist iz Beograda sa suprugom Dankom krenuo je u biznis. No, uz internetsku prodaju preko poratala KoVoli.com na Dedinju je otvorio i prodavaonicu u kojoj se isti proizvodi mogu kupiti i uživo.
Nudi 275 proizvoda, od koji su neki spravljeni ručno (tjestenine, ajvar, slatko, džemovi), neki organski (vina, sirevi, sušeno voće i povrće), zanatski (piva, rakije, med, sosevi), proizvodi manufaktura (suhomesnato, hladno ceđena ulja), proizvodi s oznakom zaštićenog geografskog porijekla, porijeklom od zadruga i udruženja proizvođača, autentični i autohtoni proizvodi Srbije.
"Mi kasnimo za svijetom, ali svake godine raste broj e-trgovaca i broj kupovina putem interneta u Srbiji. Kupovina karata, digitalnih proizvoda i usluga postala je dio svakodnevice, a vjerujem da će tako biti i sa servisom dostave dobre hrane. Iako većina još uvek voli "provjeriti kvalitetu" na mjestu, vjerujemo da će naši kupci prepoznati i kvalitetu naših proizvoda", iskren je Vasilije.
Opisujući svoj pothvat na dugi rok Vasilije za portal Priče s dušom zaključuje: "Iako je zarada veoma bitna, za potpunu posvećenost treba uživati u onome što radite, posebno na početku kada zarade i nema. Ja volim surađivati s ljudima s kojima dijelim iste vrijednosti. Volim gledati kako se razvijaju proizvodi, firma, tržište i biti dio tog procesa. Podržavam male proizvođače, jer sam i ja u malom biznisu. Nažalost, u Srbiji je izuzetno tanka proizvođačka baza, a tržište je neorganizirano i netransparentno. Ipak, u ovome vidim šansu i nadam se da će biti sve više ljudi s kojima mogu pratiti viziju o srpskoj hrani na svjetskom stolu."