Razlozi za povećanje online konverzije
Većini tvrtki je od životne važnosti izvući što veću korist od svakog korisnika s kojim dođu u kontakt. Tvrtke koje kontinuirano rade na povećanju stope svoje online konverzije su na dobrom putu ka stabilnom poslovanju. Neki od razloga za optimizaciju stope konverzije vaših web stranica:
1.Velika većina web stranica je u lošem stanju i uz manje promjene se mogu postići jako dobri rezultati;
2.Plaćeno oglašavanje postaje sve konkurentnije i konstantno povećanje cijene koju ste spremni platiti nije dobro rješenje;
3.Usluge stručnjaka za optimizaciju stope konverzije su puno pristupačnije nego izrada novog sajta (osim u nekim slučajevima kada je nužno potrebno napraviti nove web stranice);
4.Smanjenje troška akvizicije novog klijenta je proporcionalno povećanju stope konverzije vaših web stranica. Dobijte više kupaca besplatno. Ukoliko povećate stopu konverzije za duplo, znači da vam se trošak akvizicije smanjio dvostruko. To također znači da možete platiti dva puta više kako biste došli u kontakt s korisnikom za iste rezultate kao prije. Postat će vam dostupni i skuplji kanali oglašavanja! Flipnet je tvrtka specijalizirana za optimizaciju povećanja konverzije web stranica (Conversion Rate Optimization Company). Kontaktirajte ih bez obveza. Pogledat će vaše web stranice i reći vam naše mišljenje o mogućnostima za poboljšanje konverzije. Optimizacija stupnja online konverzije je na hrvatskom tržištu još uvijek relativno neraširen pojam u poslovnoj upotrebi, te većina misli da takve poslove ustvari pokriva SEO (Search Engine Optimization) što ustvari nije točno. SEO (Search Engine Optimization) ima za zadatak da vam dovede promet, dok će CRO (Conversion Rate Optimization) taj promet pretvoriti u zaradu.
Što sve može biti predmet optimizacije stope konverzije?
Pretpostavimo da je na vaše stranice došlo 100 korisnika od kojih su 2 kupila neki od vaših proizvoda, što znači da je vaša stopa konverzije u tom slučaju 2%. Stručnjak za optimizaciju konverzije vam može pomoći, ponekad i sa vrlo malim promjenama na stranicama, da povećate stopu konvertiranih klijenata. Konverzijski ciljevi mogu biti:
1.Prodani proizvodi;
2.Pretplatnici na newsletter;
3.Smanjenje kontakata s korisničkom službom radi smanjenja troškova iste;
4.… .
Koje alate koristimo pri povećanju stope online konverzije klijentovih web stranica?
Flipnet koristi cijelu paletu alata za analizu online korisnika i njihovih potreba:
1.alate za analizu posjećenosti web stranica. Najrašireniji ovakav alat je Google Analytics;
2.alate za analizu ponašanja korisnika na web stranicama. Click i heat mape mogu pomoći u efikasnijem rasporedu elemenata na stranicama radi pružanje boljeg korisničkog iskustva;
3.alate za istraživanje korisnika kroz direktni kontakt;
4.alate za testiranje različitih verzija iste stranice, promo poruka i sl.;
5.mnoge druge alate koji ovise o poslovnom kontekstu klijenta i njegovim ciljevima.
Znate li kakve su vaše mogućnosti za popravljanje konverzije za postojećim stranicama?
Flipnet surađuje i sa stranim i domaćim tvrtkama na projektima povećanja online konverzije, te ima razvijenu metodologiju za prilagodbu klijentovog poslovanja online publici. Naš posao nije da promjenimo boju vašem gumbu 'Kupi' nadajući se najboljem, već da shvatimo vašeg klijenta i njegove potrebe, te da mu pružimo korisničko iskustvo koje će ga pretvoriti u 'lojalnog kupca' (ne samo 'kupca').
Kontaktirajte ih bez obveza za otvoren razgovor o mogućim aspektima suradnje.