Nakon sedam godina na čelu marketinga Iskon Interneta i više od deset godina iskustva u marketinškim agencijama, Zrinka Topalušić Paleka okrenula je novu stranicu ulazeći u poduzetničke vode kao suvlasnica i operativni direktor marketinške agencije Mad props.
"Proteklih sedam godina u telekomunikacijama vrijedno je i iznimno uspješno razdoblje moje karijere, u kojem sam bila na čelu marketing tima zaslužnog za niz uspješnih, zapaženih i od struke nagrađivanih kampanja. Činjenica da je Iskon već petu godinu uzastopce kreativno najuspješniji oglašivač u vrlo kompetitivnoj kategoriji Telekomunikacija govori za sebe. Uživam u novim izazovima i vjerujem da će moja karijera u privatnom sektoru biti još uzbudljivija i uspješnija", kazala je Zrinka Topalušić Paleka.
Šarolika ponuda
Njena agencija Mad Props specijalizirana je za evente i BTL management, no bavi se i marketinškim, brand, komunikacijskim i medijskim strategijama, marketing consultingom, vođenjem kampanja i specijalnih projekata te produkcijom zabavnomuzičkih programa i projekata.
Uz vođenje marketinške agencije, Topalušić Paleka preuzela je i vodstvo marketinga kompanije Euroadria, koja okuplja brandove: Catering Kvatrić, Vivas caffe, Aquaviva, kafiće i klubove: Matise Absolute Lounge, Vivas barovi, Village & History Club, Green Gold Club, restorane: Kvatrić, C6, La Dolce Vita itd.