No, njegovo zadovoljstvo bilo kratkog trajanja. Kaze da je u garantnom roku shvatio sam kako je 'smart opcija' televizora daleko od zadovoljavajuce. U pretrazivac uopce nije mogao uci, pa tako nije mogao koristiti ni aplikacije koje je nudio.
"Kad bih i uspio doci do zeljenog sadrzaja na internetu, stranice bi pocele preskakati, vratilo bi me na pocetak pretrage... Prestrasno!", kazao je Baric za Slobodnu Dalmaciju.
Uredaj tehnicki ispravan?
Mislio je da je problem u neadekvatnoj brzini internetske veze, pa je uzeo vecu brzinu no ni to nije pomoglo. Potom se obratio trgovackom lancu gdje je kupio tv, a oni su ga uputili u servis. Prvi put su serviseri dosli u travnju ove godine, detektirali kvar uz opis 'ne radi internet”, te zamijenili digitalnu plocu u televizoru.
Istu stvar napravili su i nakon cetiri mjeseca, no ni nakon toga smart opcija nije bila dostupna u onoj mjeri u kojoj je reklamirana.
"Iz MR servisa sam nakon toga dobio dopis u kojem stoji kako je njihov stav da je uredaj tehnicki ispravan, te da su zamjenu MBO ploce radili preventivno kako bi mi dokazali da nije uredaj u kvaru. To je apsurdno! Kao inzenjeru strojarstva, tehnika mi nije strana, odnosno svjestan sam da internet na smart TV-u ne moze biti brz kao na osobnom racunalu. Kod ovog televizora ta usluga ne da nije brza nego je toliko spora da izgubis zivce i ne preostaje ti nista drugo nego da ga ugasis", govori Baric.
Trazio je povrat novca ili novi uredaj, no...
Zatrazio je od trgovackog lanca povrat novca ili drugi uredaj. Odgovorili su mu, medutim, kako oni nemaju takvu obvezu s obzirom na to da televizor, prema nalazu ovlastenog servisa, nema materijalnih nedostataka i 'funkcionira u skladu s tehnickim specifikacijama'...
U dopisu koji su mu poslali stoji sljedece: 'Ako niste zadovoljni, daljnju zastitu svojih prava mozete zahtijevati pred nadleznim inspekcijskim sluzbama, te Sudom casti Hrvatske gospodarske komore'
No, svi dobro znamo da sud kosta.
Na koncu ako se utvrdi da je potrosac bio u pravu trgovac snosi troskove
U novi Zakon o zastiti potrosaca ugradena je odredba prema kojoj, u slucaju da je reklamacija podnesena unutar sest mjeseci od kupnje proizvoda, trosak vjestacenja snosi trgovac.
"Bilo je mnogo slucajeva da su kupci potpuno nove proizvode morali nositi na servis, a da ih uopce nisu koristili, pa je intencija bila da se tome stane nakraj. Istina je da kupac koji podnese prijavu inspekciji zbog moguce neispravnosti proizvoda, treba platiti vjestaka, no ako nalaz utvrdi da je doista bio u pravu, vjestacenje i ostale troskove, na koncu, placa trgovac", objasnjava Vlado Biljarski, predsjednik splitskog Savjetovalista za zastitu potrosaca.
Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrosackih prava? Poslali su vam racun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisnicke podrske, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slicna iskustva javite nam na nas mail vijesti@portal.net.hr