New Europe Market u Dubrovniku - skup medijskih profesionalaca

NAJVEĆI SKUP TELEVIZIJSKIH I MEDIJSKIH PROFESIONALACA U SREDIŠNJOJ I ISTOČNOJ EUROPI

29.3.2013.
11:03
VOYO logo

New Europe Market u Dubrovniku u svibnju ove će godine prvi put okupiti profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije, kao i svih važnih ljudi iz medijskoga svijeta. U četiri će dana (8. - 11. svibnja 2013.) sudionici NEM-a moći saznati najnovije trendove u industriji na tematskim panelima.

TELEVIZIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Facebook i Twitter promijenili su pravila igre. Serije i filmovi veću popularnost imaju na svojim Facebook profilima nego na službenim stranicama. Objave na Twitteru za vrijeme emitiranja serija koristeći hashtagove povezane s pričom povećavaju rejtinge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko se stvari mijenjaju u korist društvenih mreža najbolje pokazuje primjer sklapanja ugovora između Nielsena (vodeće svjetske kompanije za praćenje gledanosti) i Twittera. Ugovor o suradnji „Nielsen Twitter TV Rating“ pokrivat će američko tržište te će s početkom jesenske TV-sheme 2013. krenuti sa službenim podacima o dosegu rasprave o TV-programu na Twitteru predviđenim za komercijalnu ponudu zainteresiranim televizijama.

Na NEM-ovu panelu TV Goes Social sudionici će imati priliku iz prve ruke saznati od vodećih stručnjaka za Social TV kako se vode uspješne kampanje na društvenim mrežama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Daniel Knapp, direktor istraživačkog odjela za oglašavanje u IHS-u, priznati stručnjak za trendove i strategije u industriji oglašavanja, obrasce korištenja medija i internetsku privatnost, jedan je od govornika na panelu. Knapp u IHS-u vodi timove u Londonu i Šangaju. Njihova je zadaća predvidjeti i analizirati situaciju na svjetskim oglašavačkim tržištima i u medijskim tvrtkama (televizija, radio, tisak, javna mjesta, internet, mobilna telefonija). „Televizija je oduvijek bila društveno zanimljiva, ali način komunikacije se promijenio. Televizijski sadržaj sad je, osim na televizoru, dostupan i na osobnim računalima i smartphoneima, a raspravom o sadržaju može se upravljati“, kaže g. Knapp te dodaje da društvene mreže stvaraju svoje podatke o gledanosti koje otvaraju mogućnost za dodatnu zaradu.

NEM-ov govornik na panelu Johan A. Larsson, koji je među prvima prepoznao važnost kampanje na društvenim mrežama i stoji iza kampanje za HBO Nordic koja je na društvenim mrežama stvorila bazu od 100.000 fanova prije samog pokretanja nove usluge, siguran je da se „tržište se brzo razvija i njime je teško upravljati, ali ne uključiti se u digitalnu komunikaciju znači pad u potpunu beznačajnost.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Panel TV Goes Social istražuje što gledatelji zapravo rade dok gledaju TV, naime po nekim anketama njih čak 85% istodobno pretražuje internet.

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na službenoj stranici file:///C:/Users/MEDIATRANSLATIONS/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/MEDIATRANSLATIONS/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.Outlook/T8RHTEJ1/www.neweumarket.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo