Nakon više od desetljeća bitke, dva bankrota i pet promjenjenih predsjednika uprave američka tvrtka Hostess, stara 150 godina, konačno je "preminula" 16. studenog 2012. Posljednji udarac tvrtki je zadao sindikat pekara koji je štajkao diljem zemlje. Tada je zatvoreno 36 tvornica, a 19 tisuća radnika ostalo je bez posla. Nacija je bila u nekoj vrsti žalosti ne samo zbog poznatih pekarskih brendova već i zbog toga što je gašenje Hostessa puno govorilo o situaciji u cijeloj zemlji.
Jedan dio građana govorio je, pak, da je tvrtku pogodilo ono što je i zaslužila. Naime, proizvodi su bili prepuni aditiva i kemije i nisu pratili trendove ishrane i samim tim "rok im je istekao". No, neovisno o svemu, iza Hostessa su ostali milijuni tugujućih obožavatelja kojima su nedostajali kolačići Twinkies. A onda su se pojavili Metropoulos i Jhawar koji su prepoznali koliko je nacija vezana uz brend.
"Svjesnost o brendu bila je nevjerojatna. A nije da svaki dan imate priliku za stjecanje brenda koji je sveprisutan, koji godišnje uprihodi milijardu dolara i na tržištu je više od 80 godina", kazao je tada Jhawar, koji je nakon toga sa svojim partnerom ušao u vlasništvo Hostessa keširajući 410 milijuna dolara i obećavajući dodatnu injekciju od 250 milijuna.
I nisu pogriješili. Dvije godine kasnije Metropoulos i Jhawar bili su dvije milijarde dolara na dobitku imajući u rukama najsuvremenije pogone i diljem Amerike obožavane slastice koje se više nisu prodavale u lokalnim dućanima već su se našle i u velikim trgovačkim lancima, piše Forbes.
"Njihov potez je čaroban. Svojim poslovnim konceptom Hostess su učinili jednom od najučinkovitijih tvrtki u prehrambenoj industriji", kaže danas njihov nekadašnji posrednik pri kupnju Hostessa Joseph Gatto.