Ne tankajte auto na starim benzinskim crpkama

Je li Inino gorivo, makar trenutačno jeftinije od ostalih, uistinu i nekvalitetnije ili je riječ samo o usmenoj predaji koja se godinama prenosi među vozačima?

1.2.2011.
12:59
VOYO logo

"Inine crpke zaobilazim u širokom luku", ili "točio bih gorivo na Ininim pumpama, kad bi ono bilo kvalitetnije", neki su od odgovora domaćih vozača, koji "tankaju" isključivo na OMV-u, Tifonu, Petrolu ili nekim drugim, Ini konkurentnim benzinskim crpkama.

Je li Inino gorivo, makar trenutačno jeftinije od ostalih, uistinu i nekvalitetnije ili je riječ samo o usmenoj predaji koja se godinama prenosi među vozačima, novinar Novog lista je provjerio kod nekoliko stručnjaka. Oni su svi redom uvjereni kako se glas o lošem Ininom gorivu, koji je možda i bio istinit do prije koju godinu, neopravdano nastavlja širiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inino gorivo danas zadovoljava sve standarde, kažu stručnjaci, te napominju da u tom širokom luku zaobilaziti treba samo stare benzinske postaje, u koje se nije ulagalo.

"Dakle, gorivo na našim crpkama je ujednačene kvalitete, neovisno o distributeru, problema može biti jedino ako punite na starim crpkama, s dotrajalim podzemnim spremnicima, koji su svojedobno bili napravljeni po lošijim specifikacijama nego se radi danas", napominje Željko Marušić, profesor na Prometnom fakultetu u Zagrebu, za primjer navodeći jednu staru crpku u Zagrebu, u kojoj je korijenje okolnog drveća navodno uzrokovalo podzemna napuknuća "tankova" zbog čega dolazi do onečišćenja goriva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Javna je tajna da većina malih privatnih benzinskih postaja u Hrvatskoj, kao i u regiji, gorivo kupuje od Ine, jednako kao što dio svog asortimana kod Ine nabavljaju i drugi, veći distributeri, iz čega proizlazi da svi prodaju, otprilike, isto gorivo.

"Pretpostavljam da OMV i dobar dio drugih trgovaca u Hrvatskoj gorivo kupuje iz Ininih rafinerija. Jeftinije im je, dakako, u Zagreb dovesti derivate iz 50 kilometara udaljenog Siska, negoli iz 400 kilometara udaljenog Beča, osim možda kad su u pitanju neka ekskluzivna goriva", ističe za Novi list naftni stručnjak, prof. Igor Dekanić, koji je i sam dio radnog vijeka proveo u Ini.

Vezani članci:

arti-201101240899006 arti-201012130797006 arti-201101240822006 arti-201004060016006 arti-201101210377006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo