NAPUSTIO ŠVICARSKU I BIZNIS POKRENUO U SRBIJI, A SADA SE ŠIRI I NA HRVATSKU: / 'Od ovoga živim, a profitiraju i kafići, hoteli...'

Image
Foto: Facebook

Danijel Milutinović tvrdi kako nikada ne bi uspio pokrenuti vlastiti posao da nije napustio Švicarsku jer je to ondje daleko skuplje.

29.4.2018.
11:03
Facebook
VOYO logo

Danijel Milutinović rođen je u Zurichu i ima švicarsko državljanstvo, međutim između dobro uređene i gospodarski snažne države, ipak je odlučio živjeti u Srbiji, zemlji iz koje mu potječe obitelj.

Štoviše, taj 42-godišnjak u Beogradu je prije sedam godina pokrenuo posao i danas je zadovoljan s onim što radi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Milutinović je sa sobom u metropolu susjedstva donio ideju o jedinstvenom korištenju bežičnog interneta u restoranima, kafićima, hotelima i drugim lokalima i, unatoč neizvijesnoj budućnosti, krenuo u posao.

"Uspjeli smo dobiti nekoliko stotina korisnika, razvijali smo WiFi i poslovali u plusu. Ipak, sve više sam razmišljao o tome šta bi još bilo potrebno Srbiji i kako da se približimo europskom standardu u pogledu primjene WiFi tehnologije. Napravili smo novi hotpost sistem, otvorili novu firmu i krenuli u razvoj softvera. 2015. godine sve je bilo spremno za komercijalnu upotrebu", opisuje početke Danijel koji kaže da je prvi "myWiFi" donio u Srbiju i okolne balkanske zemllje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako sve funkcionira?

"Na Zapadu je normalno da se u ugostiteljskim objektima internet plaća ili da se popunjavaju formulari za prijavu. Mi smo razvili takav sistem da se gosti, kad izaberu mrežu, mogu ulogirati preko svojih profila na društvenim mrežama i besplatno koristiti internet. Svaki idući put, čak i u nekom drugom lokalu koji koristi naše usluge, oni će biti automatski povezani na sustav. Prije bi prosječan gost sjeo, popio kavu, a prvo što bi pitao konobara je 'Koja je šifra za internet?' Nakon toga bi otišao i pitanje je bilo da li će i kada ponovo doći. Zbog toga je naša ideja za vlasnike restorana i kafića odličan način da sa svojim gostima ostanu u kontaktu, da mogu slanjem mailova ili SMS poruka obavijestiti ih o novim ponudama, meniju, koncertima ili događajima i da ih praktički pozovu da ih ponovo posjete. Nema nikakvih uvijeta, niti lajkova ili dijeljenja Facebook stranice klijenta bez pristanka gosta, a svatko može pročitati i prihvati Politiku privatnosti", opisuje Danijel za Priče sa dušom.

Taj 42-godišnjak ističe da bi u slučaju da je ostao u Švicarskoj trebao znatno više novca kako bi pokrenuo vlastiti posao pa bi vjerojatno ostao zaposlenik neke tvrtke dok je IT sektor u Srbiji u zamahu i vrlo je perspektivan pa mu je njegova ideja osigurala i ostvarenje pokretanja vlastitog biznisa, ali i egzistenciju. Njegov projekt, kaže, profitabilan je i njegovim klijentima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako je uspio i u borbi s konkuerntima pa se nakon Srbije i Crne Gore sada širi i na BiH i Hrvatsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo