Najviše radova prijavljeno je u kategoriji telekomunikacijske usluge, a slijede kategorije pića i hrana. Tom prigodom Večernji list je razgovarao s Jadrankom Ivanković, predsjednicom žirija nagrade Effie Croatia i članicom Uprave Podravke za marketing, istraživanje i razvoj.
Jeste li zadovoljni brojem prijava?
"Broj radova koji se natječu za Effie nagradu identičan je broju radova iz održanog natječaja u 2011. godini, a s obzirom na ekonomsku situaciju u kojoj je izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama, smatram da možemo biti više nego zadovoljni."
Koji su kriteriji po kojima će se ocjenjivati prijavljeni radovi?
"Ocjenjivanje se provodi u dva kruga. U prvom krugu vrednuju se jasni i mjerljivi poslovni i komunikacijski ciljevi, dobro obrazložen tržišni kontekst, te uvjerljivi dokazi da je upravo marketinška komunikacija rezultirala ostvarivanjem ili premašivanjem postavljenih ciljeva. Time osiguravamo da samo najbolji radovi uđu u finalnu fazu ocjenjivanja. U drugom krugu radovi se procjenjuju prema četiri kriterija važna za Effie: jasnoća postavljene strategije, izazova i ciljeva, originalnost ideje, način na koji je ideja realizirana te ostvareni marketinški rezultati."
Što razlikuje Effie od ostalih natjecanja iz područja marketinga i zašto su Effie nagrade važne?
"Nagrada stavlja naglasak na dobar spoj ideje i postignutih rezultata. Effie nastoji ocijeniti kako različiti marketinški elementi zajednički proizvode rezultate, drugim riječima traže se i nagrađuju 'ideje koje pale'. U današnje vrijeme učinkovitost marketinških komunikacija sve je važnija za oglašivače, stoga se očekuje i porast interesa za Effie nagrade", rekla je Jadranka Ivanković za Večernji list