Nagrada Effie otići će u ruke onima čije ideje doista 'pale'

Prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie Croatia 2013. čije će nagrade biti dodijeljene na Danima komunikacija, koji se od 16. do 19.

2.5.2013.
16:06
VOYO logo

Najviše radova prijavljeno je u kategoriji telekomunikacijske usluge, a slijede kategorije pića i hrana. Tom prigodom Večernji list je razgovarao s Jadrankom Ivanković, predsjednicom žirija nagrade Effie Croatia i članicom Uprave Podravke za marketing, istraživanje i razvoj.

Jeste li zadovoljni brojem prijava?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Broj radova koji se natječu za Effie nagradu identičan je broju radova iz održanog natječaja u 2011. godini, a s obzirom na ekonomsku situaciju u kojoj je izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama, smatram da možemo biti više nego zadovoljni."

Koji su kriteriji po kojima će se ocjenjivati prijavljeni radovi?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ocjenjivanje se provodi u dva kruga. U prvom krugu vrednuju se jasni i mjerljivi poslovni i komunikacijski ciljevi, dobro obrazložen tržišni kontekst, te uvjerljivi dokazi da je upravo marketinška komunikacija rezultirala ostvarivanjem ili premašivanjem postavljenih ciljeva. Time osiguravamo da samo najbolji radovi uđu u finalnu fazu ocjenjivanja. U drugom krugu radovi se procjenjuju prema četiri kriterija važna za Effie: jasnoća postavljene strategije, izazova i ciljeva, originalnost ideje, način na koji je ideja realizirana te ostvareni marketinški rezultati."

Što razlikuje Effie od ostalih natjecanja iz područja marketinga i zašto su Effie nagrade važne?

"Nagrada stavlja naglasak na dobar spoj ideje i postignutih rezultata. Effie nastoji ocijeniti kako različiti marketinški elementi zajednički proizvode rezultate, drugim riječima traže se i nagrađuju 'ideje koje pale'. U današnje vrijeme učinkovitost marketinških komunikacija sve je važnija za oglašivače, stoga se očekuje i porast interesa za Effie nagrade", rekla je Jadranka Ivanković za Večernji list

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo