Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Otvorili prvi internetski šoping-centar kod nas i odlično im ide

Dok sektor trgovine bilježi sve lošije poslovne rezultate, mlada ekipa, koja se okupila oko Damira Jelavića, na prvom internetskom šoping-centru postiže uspjeh. Kažu da je tajna u tome što trgovci kod njih nemaju troškove za zaposlenike i prostor, pa stoga nude i do 30 posto niže cijene.

Damir Jelavić više od godinu dana radio je na programskoj platformi za internetski trgovački centar, a onda ga je zajedno sa svojim timom od pet tek diplomiranih stručnjaka za informatiku i ekonomiju pustio u rad. I nije pogriješio s procjenom.

Dok sektor trgovine u Hrvatskoj svaki mjesec bilježi sve lošije rezultate, prvi hrvatski internetski trgovački centar iMall može se pohvaliti pozitivnim brojkama i pričom o uspjehu. Razlog za to, tvrdi Jelavić, nalazi se u cijenama nižim i do 30 posto.

Na jednom mjestu čak 106 trgovina

“Brojem trgovina, a trenutačno ih je 106, možemo se pohvaliti da smo, ukupno gledano, peti trgovački centar u Hrvatskoj ako se uspoređujemo i sa ‘zidanima’, s tendencijom rasta. Naše trgovine ne plaćaju skupu najamninu, nemaju trošak zaposlenih, režija, pa su moguće i niže cijene”, kazao je za Večernji list Jelavić, čiji trgovački centar nudi 36.500 proizvoda, među kojima je najviše elektronike i kućanskih aparata.

Kupci su najčešće iz Zagreba, ali sve više je i onih iz drugih dijelova Hrvatske koji u svojim krajevima nemaju tako bogatu ponudu. Oni mjesečno u iMallu kupe robe u vrijednosti 200.000 kuna. Jelavić tvrdi da je sigurnost podataka kupaca pri kupovini dovedena do savršenstva, a da je u njemu daleko ugodnije kupovati jer to građani čine iz naslonjača. iMall vole i hrvatski inovatori koji su upravo nudeći svoje proizvode u virtualnom svijetu premostili tržišne teškoće s plasmanom svojih ostvarenja.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr