"Zamislite situaciju da platite nocenje u hotelu pokraj mora, uzivate u veceri koju vam priprema jedan od najboljih hrvatskih kuhara i onda nekoliko metara dalje ugledate macke kako se bore za ostatke hrane iz kontejnera", ispricao je za Slobodnu Dalmaciju vlasnik obiteljskog hotela Zvonko Damjanovic.
"Hotel smo velikim trudom i zalaganjem podigli na uistinu zavidnu razinu. Mozete samo zamisliti nasu frustraciju kada uz sav taj trud vidimo nezadovoljstvo gosta jer je zapuhao maestral i terasom restorana pronio mirise iz kontejnera", nastavlja svoju pricu vlasnik koji je na sve moguce nacine pokusao rijesiti ovaj neugodan problem. Ali, evo je sezona gotovo zavrsila, bez ikakvog uspjeha.
Komunalnom poduzecu vezane ruke
Naime, lokacije kontejnera odreduju u omiskom komunalnom poduzecu Peovica, ciji je direktor Leonardo Ljubicic dobro upoznat s citavom situacijom, ali ruke su mu, kako kaze, vezane.
"Mi uistinu svima pokusavamo izici u susret, pa tako i hotelu 'Damianii'. Kontejner je na jedno vrijeme bio prebacen, ali smo ga nakon primjedbi i zalbi stanara bili prisiljeni vratiti na prvotnu lokaciju. Jednostavno je nemoguce svima ugoditi", kazao je Ljubicic.
Moj cilj je da zajednicki nademo rjesenje
Te cinjenice svjestan je i sam Damjanovic koji naglasava kako mu nije namjera postavljati se kao prvi medu jednakima i otezavati zivot lokalnom stanovnistvu.
"Sto se mene tice, kontejner slobodno moze ostati na ovoj lokaciji. Ali ako se zelimo ozbiljno baviti turizmom, onda ne moze tako izgledati. Zbog neadekvatnih kontejnera ne pati samo moj hotel, vec i citavo mjesto. Moj cilj je da zajedno pronademo rjesenje", kazao je vlasnik.