Već u ponedjeljak u nekim u trgovinama Lidla, kojih u Njemačkoj ima oko 3.300, nije bilo Coca-Cole.
Ovaj radikalan potez posljedica je rata cijenama Lidla i njegovog najžešćeg konkurenta Aldija, koji ima najveći udio među trgovačkim lancima s prehrambenim proizvodima na njemačkom tržištu.
Prije uklanjanja popularnog pića s polica trgovina, Lidl je spustio cijenu pakiranja od 1,25 litre Coca-Cole za 10 centi. No Coca-Cola nije popustila pritisku njemačke trgovačke kuće te je odbila sniziti veleprodajnu cijenu.
Lidl bez komentara
Kako nisu uspjeli izboriti bolju cijenu, odlučili su sa svojih polica protjerati ne samo Coca-Colu, nego i druga gazirana pića američke kompanije – Fantu i Sprite. Od sada će prodavati samo pića koja na neki način mogu biti zamjena Coca-Coli, odnosno koja su po okusu najsličnija. Ostaje Pepsi, ali i manje poznata Freeway Cola.
"Našli smo se u situaciji da se s Lidlom ne možemo dogovoriti oko marketinške strategije", potvrdio je glasnogovornik njemačke podružnice Cola-Cole napise medija o prekidu suradnje.
U ovom trgovačkom lancu za sada su bez komentara.
Glasnogovornik Lidla za Die Welt je rekao da ne komentiraju poslovanje sa svojim dobavljačima.
U Austriji se ništa ne mijenja
Kako se čini, ova drastična mjera odnosi se samo na Njemačku.
Čelni ljudi austrijskog Lidla potvrdili su za Der Standard da kod njih sve ostaje po starom.
"U Austriji se ništa ne mijenja. Ovo bezalkoholno piće i dalje ćemo imati u ponudi", izjavio je Alexander Deopito, izvršni direktor Lidla Austrija.
Pojasnili su da Lidl Austrija djeluje samostalno.
Po cijeloj Europi Lidl ima oko 10 tisuća trgovina.
Rat oko cijene popularnog gaziranog pića samo je dio cjenovne bitke među njemačkim diskontnim lancima. Tako je prošli tjedan Aldi spustio cijene namirnica poput jaja, instant kave, žitarica za doručak (razne vrte pahuljica). Prije toga spustili su cijene mesa, maslaca i riže.
Osim Aldija i Lidla, za naklonost kupaca bori se i lanac Rewe. Prema pisanju njemačkih medija, upravo je taj lanac uspio izboriti najnižu cijenu za Coca Colu - za jedan euro nudi dvije litre. Pedeset centi po litri rekordno je niska cijena ovog bezalkoholnog pića ostvarena na njemačkom tržištu.