Koliko je Hrvata izgubilo ulaganjem u Facebook?

27.5.2012.
20:08
VOYO logo

"Zvali su nas sa svih strana, bilo je i puno Splićana, telefoni su stalno zvonili, ali na kraju ipak nije bilo tako masovne kupovine. Ne možemo govoriti o klijentima i koliko su pojedinačno plaćali za dionice, to su povjerljive informacije. Jedino što možemo reći da je maksimalni iznos pojedinačne uplate za dionice Facebooka bio manji od milijun kuna, a bilo je i više malih iznosa, iako je relativno što je, kad je o novcu riječ, nekome puno ili malo", kazali su brokeri iz jedne zagrebačke brokerske kuće za Slobodnu Dalmaciju.

"Bilo je dosta onih koji su kupovali pet ili deset dionica po cijeni od 38 do 40 dolara, znači postali su dioničari Facebooka za oko 200 do 400 dolara. Neki su investirali po 50-ak tisuća kuna, uglavnom svatko je za sebe procjenjivao koliko ima i koliko može izdvojiti za kupnju tih dionica", otkrili su još isti brokeri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čekajte bolja vremena

Koliko je točno Hrvata razočarano ovim ulaganjem, brokeri nisu mogli otkriti. No, svima koji su na Facebooku, kao i svima koji su u tijeku zbivanja putem medija, dobro je poznato da je Facebookov IPO na samom startu poprimio gorak okus. Tako je u samo tjedan od izlaska na burzu, 18. svibnja, i Hrvat koji je investirao gotovo milijun kuna izgubio 165 tisuća kuna. Na kraju ovog tjedna, vrijednost dionice, čiji je raspon cijene u inicijalnoj javnoj ponudi bio između 34 i 38 dolara, pala je od početka trgovanja na zaključnih 31,91 dolara.

Onima koji su kupili dionice Facebooka, bilo za suvenir ili kao investiciju, brokeri preporučuju: čekajte bolja vremena. "Svi investitori su isti, bilo da su Amerikanci ili Hrvati, velika većina neće prodati ako pri tomu cijena neće biti makar pet dolara ili pet kuna veća od one koju su platili. Stoga, oni koji su kupili, neka čekaju bolja vremena", kazao je jedan broker.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo