Kolaps tržišta automobila - prodaja pala 70%

Za prevlast na hrvatskom tržištu i dalje se bore Opel i Volkswagen, a Chevrolet se nalazi na trećem mjestu.

6.7.2010.
18:08
VOYO logo

Na hrvatskom tržištu automobila tijesna borba se vodi između Opela, koji još uvijek drži prvo mjesto, i Volkswagena, koji se s prodajom u lipnju opasno približio najljućem rivalu. Razlika trenutačno iznosi samo 45 vozila u korist Opela, no ako VW nastavi ovakvim ritmom, već u kolovozu bi mogao donijeti promjenu na vrhu ljestvice.

Hit u prvih šest mjeseci ove godine je Chevrolet koji se neočekivano probio na treće mjesto, čime je gurnuo Renault na četvrto mjesto. Najveći razlog takvog skoka Chevroleta su modeli Spark, Laccetti i Cruze, koji kupce mame bogatim paketima opreme i niskim cijenama, piše Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Peto mjesto drži Peugeot koji je sa 302 prodana primjerka zabilježio znatan rast prodaje u odnosu na isti mjesec lani. Glavni razlog dobrom razdoblju su modeli 3008 i 5008 te standardno popularni 207 i 107.

Statistika pokazuje da prodaja automobila u Hrvatskoj nikada nije išla lošije. U prvih šest mjeseci prodano je čak 5900 vozila manje u odnosu na prošlu godinu koja je ionako bila katastrofalna. Nešto više od 30 posto, koliko iznosi pad prodaje, uistinu je zabrinjavajući podatak jer ako se pogleda 2008. godina, pad prodaje penje se na gotovo 70 posto. To samo dokazuje da je hrvatsko tržište novih automobila pred samim kolapsom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lipanj je u odnosu na isto razdoblje 2009. godine slabiji desetak posto, odnosno prodana su 424 automobila manje. S obzirom da su pred nama srpanj i kolovoz, u kojima je prodaja najlošija, situacija će se dodatno pogoršati.

Prethodni članci:

arti-201006070575006 arti-201002050559006 arti-201002080176006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo