Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Još samo mjesec dana do Sudnjeg dana

Dani su nam odbrojeni, a brojač kaže da ja do kraja svijeta ostalo još točno mjesec dana. Vrijeme je da se pogledamo u ogledalo, suočimo sa svojim strahovima i vidimo koja su to naša djela na koja možemo biti ponosni, a što je među njima sramotno. Kreativcima će u tome pomoći Sudnji dan – najveći hrvatski nezavisni festival kreativnog komuniciranja.

Treći Sudnji dan tj. smak svijeta prema kalendaru starih Maja, održat će se 21. 12. 2012. u 21 sat i 12 minuta u Zagrebu u Galeriji Bačva (Džamija) na Trgu žrtava fašizma.

Sudnji dan i ove godine okuplja veliki žiri od preko 200 kreativaca koji će presuditi svojoj braći po oružju: dizajnerima, copywriterima, kompozitorima, redateljima, glumcima, ilustratorima i svim ostalima ključnim za godišnju kreativnu produkciju.

Festival Sudnji dan jedinstven je po tome što ne nagrađuje agencije niti oglašivače nego same kreativce. Nastao je kako bi kreativcima ponudio mjerilo i motivaciju za stvaranje što originalnijih radova.

Pored toga, festival nagrađuje i Mladu nadu, najuspješnijeg studenta koji će ove godine kao nagradu dobiti mini outdoor kampanju od tvrtke B1 plakati i kojom će se izreklamirati kako bi u ova, po kreativce teška vremena, došao do novih poslova i klijenata.

Ove će godine 21.prosinca 2012. u 21 sat, na dodjeli biti pakleno kako i priliči pravom Sudnjem danu. Pit će se, pušiti i jesti masna hrana. Najbolji kreativci otići će uzdignuta čela s ordenom Sudnjeg dana, a baš svi će se dobro zabaviti u zagrebačkoj Džamiji na Trgu žrtava fašizma, najavili su organizatori.

Nezavisni festival kreativnih komunikacija Sudnji dan od 2010. organizira neprofitna udruga Kulturna ofenziva (B. Lazanja, M. Pitarević, A. Bahorić), čiji je primarni cilj promicanje autorstva i kreativnosti.

Sudnji Dan namijenjen je profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru tržišnih komunikacija te studentima. Festival okuplja hrvatske kreativce iz područja dizajna, fotografije, glazbe, režije, ilustracije, glume…Vrijednosti na kojima je Sudnji Dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. ‘Nezavisni’ u odrednici znači da Sudnji Dan ne ovisi o moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja.

Najvažnije festivalske značajke su NAGRAĐIVANJE AUTORSTVA imenom i prezimenom, BESPLATNA KOTIZACIJA te brojčano VELIKI ŽIRI koji ocjenjuje online, čime se osigurava nepristranost i objektivnost. Svi sudionici festivala u natjecateljskom dijelu bore se za 12 ORDENA SUDNJEG DANA.

Jedna od kategorija namijenjena je isključivo studentima – nagrada Mlada nada. Također, Sudnji Dan ima i tzv. nagradu klijenata, koju dodjeljuje specijalni žiri sastavljen od predstavnika tvrtki i organizacija naručitelja.

Više na http://www.sudnjidan.org i http://www.facebook.com/sudnjidan.

Povratak na Net.hr