Na prvi pogled nije jasno što je čovjeka s takvom, tehničkom stručnom spremom kvalificiralo za posao s financijama.
Jadrolinija je najveći linijski brodar u Hrvatskoj, vlasnik je nekoliko desetaka brodova, zapošljava između 1.500 i 2.000 radnika, a prihod je tek nešto manji od milijardu kuna. Kompanija je pred restrukturiranjem, te se u narednim godinama mora pripremiti za liberalizaciju tržišta i dolazak jake konkurencije iz nekih europskih zemalja, podsjeća Novi list.
Realno je pitanje može li osoba koja je 1992. u Zagrebu završila Fakultet strojarstva i brodogradnje u tom četverogodišnjem razdoblju uspješno organizirati, kontrolirati i usmjeravati složen posao oko novčanih tijekova u skladu s naprimjer Zakonom o deviznom poslovanju i Zakonom o platnom prometu.
Upravo oko primjene nekih od tih zakona, neslužbeno doznaje riječki list u Jadroliniji, Ivan Šmid pokazao je da je upitno koliko može kvalitetno upravljati procesima. Zbog toga se može zaključiti da se u Jadroliniji ne poštuje načelo, koje je inače prisutno u tako velikim kompanijama, da je jedan član uprave uvijek zadužen za financije, dok se na razini izvršnih direktora pozicioniranih odmah ispod uprave također bira osoba za financije i računovodstvo, koja zbog specifičnosti tog posla, i tu je poanta, bezuvjetno mora biti te struke.
Inače, Ivan Šmid je bivši suradnik ministra Siniše Hajdaša Dončića.
Cijeli članak pročitajte http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Apsurd-Financije-Jadrolinije-strojaru-iz-Krapine
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.