Naime, prema dostupnim podacima, cijene u Hrvatskoj najprodavanijih goriva eurosupera 95 i eurodizela bile su jedino u BiH jeftinije nego na našim benzinskim postajama. No, ni te razlike nisu bile tolike da bi se samo zbog njih isplatilo krenuti na imalo dulju vožnju jer bi se sva zarada na nešto jeftinijem gorivu (na punom spremniku od 50 litara eurosupera kupnjom u toj zemlji se, zahvaljujući razlici u cijeni od 1,09 kuna po litri, može uštedjeti oko 55 kuna, a kod eurodizela puno manje jer je razlika u cijeni samo 15 lipa po litri) brzo istopila na potrošenom gorivu. Otprilike upola manja ušteda moguća je ako se umjesto na domaćim crpkama 50 litara eurosupera 95 kupi u Srbiji, gdje je cijena trenutačno niža za 52 lipe po litri. Međutim, vlasnici dizelaša teško će ostvariti veću uštedu jer su, prema dostupnim podacima, cijene eurodizela u okolnim državama u odnosu na hrvatske niže u BiH, Crnoj Gori i Srbiji, ali su razlike male, od 5 do 15 lipa po litri, piše Vjesnik. Zato se 'tankanje' tih dvaju goriva u BiH i Srbiji te eurodizela u Crnoj Gori isplati jedino onima koji žive vrlo blizu granice ili to obave usput kad krenu u kupnju hrane i drugih tamo nerijetko jeftinijih proizvoda.
Stručnjaci: Pripazite gdje će te tankati!
Međutim, stručnjaci upozoravaju sve, a posebno vlasnike novijih vozila s modernim motorima, da dobro pripaze gdje će u tim zemljama kupiti gorivo jer još ima dosta benzinskih postaja koje ne prodaju gorivo sada u Europskoj uniji propisane kvalitete (tzv. Euro V standard), nego štoviše i znatno lošije. Korištenje takvog za novija vozila nedovoljno kvalitetnoga goriva može stvoriti dosta problema u njihovim motorima predviđenim za europsku kvalitetu naftnih derivata, napominju stručnjaci. Iz toga proizlazi da INA i ostale hrvatske naftne tvrtke ne trebaju baš puno strahovati od 'šoping izleta' po gorivo u susjedne zemlje. Štoviše, stručnjaci očekuju da bi benzinske crpke naših naftnih tvrtki, smještene blizu granice sa Slovenijom i Mađarskom, možda mogle ostvariti nešto veći promet zahvaljujući dolasku stranih vozača po gorivo u Hrvatsku.