Evo čega se Hrvati ni u krizi ne odriču

U vrijeme kad maloprodaja, osobna potrošnja i kupovna moć padaju ili stagniraju, postoje premium proizvodi koji prkose recesiji.

6.8.2012.
12:51
VOYO logo

GfK Consumer Panel pokazuje da kategoriju instant-kave karakterizira vrlo dinamičan proboj premium segmenta u hrvatska kućanstva. U posljednjih pet godina broj hrvatskih kućanstava koja kupuju premium instant-kave povećao se za 60 posto, te samo na njih u 2011. potrošili 74 posto više novca nego u 2007.

Projekcije sugeriraju da će do kraja 2015. svako treće kućanstvo kupovati premium instant-kave, te da će u 2015. samo na njihovu konzumaciju u kućanstvu potrošiti više od 50 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premiumizacija je trend blisko povezan s lansiranjima inovacija na FMCG tržištu, na kojem potrošači kontinuirano traže nove (i bolje) proizvode, nove usluge i nova iskustva. Proces premiumizacije odvija se istovremeno s procesom jačanja trgovačkih marki, ali nije karakterističan za sve kategorije hrane i pića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo