Gužve na rotoru su normalna svakodnevna pojava, pogotovo od 2009. kada je krenuo rast naselja oko Arena Centra i nove sportske dvorane. U devet godina, između 1997. i 2006., zabilježeno je 2700 prometnih nezgoda sa 216 ozlijeđenih, piše Večernji list.
Proteklih dana geodetske i druge ekipe počele su vršiti mjerenja ispod rotora. Dinko Bilić, pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje i izgradnju potvrdio je te informacije i rekao da su u tijeku pripremne radnje nakon kojih će IGH izraditi projektnu dokumentaciju.
Na rotoru su nesreće izuzetno česte
Završetak radova 2018?
"Kada se to završi, napravit ćemo i natječaj za izvedbeni projekt na kojem ćemo izabrati najboljeg izvođača za denivelaciju sadašnjeg rotora. Nadamo se da će radovi početi u jesen sljedeće godine te da neće trajati više od dvije godine", kazao je Bilić koji je Večernjaku potvrdio i da će se napraviti produžetak Vrapčanske ulice te se konačno izraditi i Jarunski most.
Posao izrade dokumentacije za denivelaciju rotora dobio je IGH nakon žalbe, koja je odgodila početak radova. Žalbu URS Polska, IGH d.d. i Zavoda za unapređivanje iz Osijeka usvojila je Državna komisija postupaka javne nabave nakon čega je Grad Zagreb mogao odluku zanemariti, raspisati novi natječaj ili odluku usvojiti. Odluku su ipak očito usvojili, ap je izrada dokumentacije krenula.
Kako će izgledati?
Još se ne zna kako će novi rotor točno izgledati, no Večernjak je iz Grada dobio informacije da će se spoj Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije denivelirati tako da se te dvije avenije spoje dvama tunelskim cijevima iznad kojih će prolaziti tramvajske linije te prometnice koje će se nadovezivati na izlaz s Jadranskog mosta.
Na taj bi se način iz samog rotora uklonilo oko 60 posto prometa, dakle oko 60.000 vozila na dan.
Radovi bi trebali stajati 200 milijuna kuna i trajati dvije godine, a tek kad se izradi dokumentacija znat će se kuda će za vrijeme izgradnje teći gust promet.