Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SLADOLEDI ZA ARAPSKA TRŽIŠTA

I ŠEICI ĆE SE SLADITI: Ledo sklopio veliki posao u Ujedinjenim Arapskim Emiratima

Vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda Ledo za kompaniju IFFCO Group, koja je tržišni lider u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, proizvodit će impulsni i obiteljski sladoled, piše Večernji list.

Još je važnije da spomenuta grupacija izvozi sladolede u tridesetak zemalja Afrike i Azije, najviše na tržišta Saudijske Arabije, Kuvajta, Katara, Bahreina i Omana. Sve to ide u prilog i 30-postotnom rastu prodaje Leda, na čemu, kažu, nikako neće stati.

Arapi vole ekstraslatko

“Već sada traju pregovori i za ulazak na nekoliko novih svjetskih tržišta, za koje se nadamo da ćemo ih uskoro također predstaviti”, kazao je predsjednik uprave Leda Dario Vrabec.

Kompanija koja posluje u sastavu Agrokora suradnju s IFFCO grupom započela je lani. Za njih su najprije počeli proizvoditi sladoled King, da bi ove godine proširili ponudu na obiteljski sladoled Quattro koji je, kažu, jako dobro prihvaćen. Doduše, s ponešto drugačijom kombinacijom okusa i s više šećera jer Arapi vole ekstraslatko.

Iz tvornice na zagrebačkom Žitnjaku sladoled se prevozi do Ujedinjenih Arapskih Emirata brodovima iz Rijeke do odredišne luke u Perzijskom zaljevu.

LEDO LIŽU I PREKO BARE: Prva pošiljka sladoleda u SAD

Suradnja s velikim svjetskim kompanijama

Po Vrabecovim riječima, Ledo je među malobrojnim regionalnim kompanijama koje se na matičnim tržištima uspijevaju oduprijeti i najjačim svjetskim konkurentima.

Trećina Ledove proizvodnje završava na dvadesetak stranih tržišta od kojih su najvažnija Mađarska i Slovenija, a potom Norveška i SAD. Ledu su, uz IFFCO grupu, važni partneri i druge velike svjetske kompanije poput američkog Krogera, britanskog Tesca te norveškog Diplom-Is-a.

Ledo je lani ostvario dobit prije oporezivanja u iznosu od 316,7 milijuna kuna, što je rast od 82 posto u odnosu na 2014. godinu. Ukupni prihodi Leda u 2015. od 2,4 milijarde kuna bili su 13,2 posto veći također u odnosu na 2014. godinu.

 

Povratak na Net.hr