Hrvatski studenti u utrci za nagradu od 240.000 kuna!

Započeo je projekt otvorenih inovacija hrvatske studente udruge eSTUDENT nazvan Case Study Competition s nagradnim fondom od 240.000 kuna.

5.3.2013.
14:32
VOYO logo

''Ove godine u natjecanje se mogu uključiti ne samo svi studenti Zagrebačkog sveučilišta kao i svih fakulteta u Hrvatskoj već i svi studenti fakulteta u BiH i Sloveniji'', kaže Miroslav Nogolica. Dodaje da je natjecanje poduprlo 15 velikih i poznatih kompanija.

Nogolica kaže da će sve te tvrtke održati predavanje na Ekonomskom fakultetu gdje će predstaviti svoje poslovanje, kao i problem koji bi željeli da im studenti riješe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Nestle je u prijašnjim natjecanjima CSC tražilo inovaciju napitka budućnosti, Printera je tražila nova izvozna tržišta, Nokia je lani izabrala tim koji je napravio kampanju za promociju njihovih novih Lumia proizvoda'', pojašnjava primjere zadataka koje će dobiti studentski timovi Nogolica.

Navodi da se svaki tim može prijaviti za najviše dva zadatka, a da tim može imati najmanje dva, a najviše četiri člana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Svi članovi tima moraju biti studenti, a najbolja praksa do sada je pokazala da su najinovativnija rješenja imali timovi koji su bili sastavljeni od studenata s različitih fakulteta gdje su im se znanja upotpunjavala'', kaže Nogolica za Poslovni dnevnik.

Prvi krug natjecanja zaključuje se 12. travnja. Nakon toga se 3. svibnja proglašavaju finalisti koji do 10. svibnja moraju predati svoje prezentacije. Proglašenje pobjednika planirano je za 17. svibnja u Zagrebu. CSC se održava pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića, a ovaj je projekt udruge eSTUDENT u posljednje dvije godine nagrađen najprestižnijim nagradama Sveučilišta u Zagrebu, posebnom Dekanovom nagradom na Ekonomskom fakultetu i posebnom Rektorovom nagradom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo