Crkva kratka s lovom; na Katedralu stižu reklame

Iako je Zagrebačka nadbiskupija, kako bi završila obnovu katedrale, novac pokušala prikupiti apelirajući na vjernike, to joj nije uspjelo.

10.5.2011.
11:09
VOYO logo

Kako bi došla do novca kojim će obnoviti vanjsku fasadu zagrebačke katedrale Sv. Stjepana, Zagrebačka nadbiskupija je odlučila, po uzoru na brojne europske gradove, prostor na katedrali ustupiti oglašivačima. Tako će se na čeličnoj konstrukciji južnog tornja katedrale uskoro moći vidjeti reklame Plive, Croatia osiguranja i Zagrebačkog holdinga. Ipak, nije riječ o klasičnom reklamiranju.

Naime, na pročelju će se moći vidjeti grafički prikaz katedrale onakve kakva bi trebala izgledati nakon obnove, dok će u dnu prikaza stajati ime tvrtke sponzora obnove, dimenzija 14 x 14 četvornih metara. Iako ni Zagrebačka nadbiskupija ni tvrtke donori ne žele otkriti s koliko su novca potpomogle obnovu katedrale, marketinški stručnjaci smatraju kako se radi o vrlo efikasnom načinu za prikupljanje prihoda za obnovu, piše Nacional.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za ovakav korak u obnovi katedrale Zagrebačka nadbiskupija se odlučila budući da su se radovi, zbog nedostatka novca, odužili. Nadaju se da će se na ovaj način obnova ubrzati. To su pokušali i prije nekoliko godina apelirajući na vjernike da doniraju plastičnu ambalažu, no ta inicijativa pokazala se potpuno neuspješnom.

Vezani članci:

arti-201103240043006 arti-201103270174006 arti-201012230335006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo