Coca Cola najavila dva iznenađujuće pametna poteza

Coca-Cola je najavila kako će diljem svijeta prestati oglašavati svoje proizvode djeci mlađoj od 12 godina.

8.5.2013.
18:35
VOYO logo

Coca-Cola već nudi dijetalne verzije svog napitka i niskokalorična pića poput Coca-Cole Zero.

Prodaja tih inačica u SAD-u čini 41 posto ukupne prodaje svih vrsta Coca-Cole, a kasnih devedesetih taj je udio bio 30 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, na nekim drugim tržištima prodaja niskokaloričnih napitaka mnogo je slabija, a u nekim kineskim obalnim gradovima njihov je udio u ukupnoj prodaji jednoznamenkast, prenosi Wall Street Journal.

"Ključno je osigurati da na svim tržištima na kojima smo prisutni imamo pića bez i s niskom količinom kalorija", rekao je Muhtar Kent, predsjednik i glavni izvršni direktor Coca-Cole, na konferenciji za medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo