Coca Cola najavila dva iznenađujuće pametna poteza

Coca-Cola je najavila kako će diljem svijeta prestati oglašavati svoje proizvode djeci mlađoj od 12 godina.

8.5.2013.
18:35
VOYO logo

Coca-Cola već nudi dijetalne verzije svog napitka i niskokalorična pića poput Coca-Cole Zero.

Prodaja tih inačica u SAD-u čini 41 posto ukupne prodaje svih vrsta Coca-Cole, a kasnih devedesetih taj je udio bio 30 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, na nekim drugim tržištima prodaja niskokaloričnih napitaka mnogo je slabija, a u nekim kineskim obalnim gradovima njihov je udio u ukupnoj prodaji jednoznamenkast, prenosi Wall Street Journal.

"Ključno je osigurati da na svim tržištima na kojima smo prisutni imamo pića bez i s niskom količinom kalorija", rekao je Muhtar Kent, predsjednik i glavni izvršni direktor Coca-Cole, na konferenciji za medije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo