Brian Morrissey iz Digidaya dolazi u Rovinj: Izdavaštvo prolazi kroz povijesnu tranziciju

Image
Foto: Weekend Media Festival

Najveći regionalni festival komunikacija, Weekend Media Festival, ove će godine proslaviti svoj osmi rođendan i to s najbogatijim programom dosad. Od 24. do 27.

9.9.2015.
11:12
Weekend Media Festival
VOYO logo

Jedna od najvećih zvijezda ovogodišnjeg festivala zasigurno je Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya,vertikalne medijske kompanije koja pokriva digitalne medije i marketinšku industriju. Brian je diplomirao novinarstvo na Columbia Universityju, a prije nego što se pridružio Digidayu, šest je godina bio digitalni urednik u Adweeku gdje je rukovodio pokrivanje digitalnih medija i marketinga. Uz desetljeće iskustva u industriji, pisao je za DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter te je čest gost na konferencijama u Sjedinjenim Državama i Europi.

Na Weekend Media Festivalu Brian će govoriti o trendovima u izdavaštvu koje se, uz ostatak medijskog poslovanja, nalazi u povijesnoj tranziciji iz analogne u digitalnu medijsku eru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kakva priča stoji iza Digidaya, kako je počeo i po čemu se razlikuje od ostalih?

Digiday je počeo prije sedam godina kao event agencija. Ja sam se pridružio prije četiri i pol godine kako bih započeo izdavačku djelatnost i pretvorio tvrtku u medijsku kompaniju s naglaskom na content. Pokušali smo se diferencirati na nekoliko načina. Jedan od njih je velika priča o tranziciji medijskog i marketinškog svijeta iz analogne ere u digitalnu. Puno publikacija se i dalje usredotočuje na analognu. U cijelom procesu odlučili smo se fokusirati na brendove i izdavače. Konačno, rekao bih da smo drugačiji jer ne razmišljamo kao stručni izdavač već kao izdavač za potrošače. Svaki dan se nadam da smo zanimljivi i drugačiji i nikada dosadni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inspiracija

Kako vam izgleda tipičan dan?

Obično prvo pregledam Twitter i e-mail. Zatim imamo dnevni sastanak urednika i planiranje dnevnih priča. Nakon toga sve varira. Pomažem novinarima s njihovim pričama, uređujem članke, pomažem event timovima s planiranjem, govornicima i njihovima idejama te radim s dizajnerima na novim verzijama našeg sitea, savjetujem se s našim audience development managerima i tako dalje… Zapravo najbolji odgovor je da nema tipičnog dana.

Gdje pronalazite inspiraciju za projekte i posao?

Puno inspiracije nalazim u samom promatranju ljudi, što rade i o čemu pričaju. Upoznavanje ljudi je i dalje jedan od najboljih izvora inspiracije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koji je najbolji savjet koji ste dali nekome u vašoj branši?

Moj savjet je da budete znatiželjni i da se specijalizirate. Specijalizirani novinari su vrlo dragocjeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Budućnost novinarstva

Kakva je, po vašem mišljenju, budućnost novinarstva?

Miješana. Postoji budućnost, ali će biti vrlo različita od novinarstva koje postoji danas. Nemam puno nade za novine koje ne naprave tranziciju ne samo u digitalnu distribuciju, već i na digitalne troškovne strukture i pristupe. Ključno je da su digitalni mediji fleksibilni i da uvijek eksperimentiraju.

O čemu ćete pričati na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu?

Pričati ću upravo o tome: kako izgraditi održivu, modernu medijsku kompaniju. Koristit ću primjere iz vlastitog iskustva, kao i neke druge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako se oglašavanje može učiniti zanimljivijim?

Najzanimljivije oglašavanje dolazi u obliku contenta. Najdosadniji oblik su standardni banner oglasi. Kako bi oglašavanje bilo zanimljivije, radite više contenta i manje bannera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po vašem mišljenju, koji su najveći izazovi agencijama?

Najveći izazovi za agencije su prilagođavanje cjenika s novonastalom stvarnosti u kojoj klijenti imaju i previše izbora. Većina agencija nije dovoljno snalažljiva po tom pitanju.

Koji su neki novi trendovi na koje bismo trebali obratiti pažnju?

Najveći trendovi u medijima i maketingu su prijelaz na mobilno oglašavanje, a prvenstvo videa i rast platformi kao posrednika između oglašivanja i izdavača te njihove publike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo