Budući da se u Sjedinjenim Državama sokovi u posljednje vrijeme prodaju sve slabije, Coca-Cola je odlučila potražiti novo tržište za njih. I uspjela je. Dio svijeta na koji su usmjerili sav svoj fokus je Afrika.
Tvrtka je u siječnju javnosti obznanila svoju dosad najveću prekomorsku akviziciju unazad četiri godine. Riječ je o kupovini 40 posto najvećeg nigerijskog proizvođača sokova TGI Group’s Chi Ltd s namjerom da kupe ostatak u iduće tri godine.
"Strašno smo optimistični kada je u pitanju afrički gospodarski i socijalni rast i prepoznali smo važnost u činjenici da moramo biti korak ispred kad je riječ o jačanju svog udjela i predstavljanju novih proizvoda", izjavio je za Business Insider Kelvin Balogun, šef Coca-Cole zadužen i za afričko tržište.
Potražnja u SAD-u pala 25 posto
U posljednjem kvartalu prošle godine zabilježen je rast potražnje za bezalkoholnim pićima za 13 posto, dok je taj rast u Južnoj Africi 21 posto. Istovremeno, na američkom je tržištu potražnja pala za 25 posto.
"Rast u Africi je sve veći i veći za razliku od zapadnih tržišta i drugih dijelova svijeta, a i dalje će jačati pa će s toga sve više i biti u našem fokusu", kazao je u siječnju za CNN predsjednik Uprave Coca-Coke Muhtar Kent.