No, taj kaos i bezbrojne 'klikove', 'lajkove', 'twittove', žele pretvoriti u nešto 'opipljivo'.
Vodeći ljudi u kompanijama jednostavno se u digitalnom svijetu ne osjećaju dovoljno komotno, jer često ne drže stvari pod kontrolom. Svjesni su da digitalno nema alternative, jer tamo su potrošači. Za njih, prije svega vodeće ljude u kompanijama, Analiza 360 sa svojom "Digitalnom strategijom" donosi rješenje.
Specijalizacija u New Yorku
Ulaskom u digitalni svijet nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati. Tek onaj koji zna što raditi, kako i kada nešto realizirati, postiže željenu učinkovitost.
Iako se "digitalni svijet" može činiti kao labirint, Analiza 360 otišla je u New York i specijalizacijom na New York University (NYU), u gradu u kojem sjedište imaju najveće svjetske korporacije i vodeće marketinške agencije, pronašla odgovore na brojna pitanja o digitalnom poslovanju. Odgovori su postali "Digitalna strategija", najvrjednija svjetska iskustva u digitalnom oglašavanju, koju Analiza 360 poslovnim ljudima donosi "na dlanu".
Specijalizacijom na prestižnom NYU, a koja je nadogradnja na više od 10 godina rada u analitici, marketingu i medijima, Ozana Jurković i Nada Finderle kroz "Digitalnu strategiju" liderima donose znanja koja se mogu usvojiti odmah. Već iduće godine može biti kasno, jer ovladavanje znanjima otvara nove mogućnosti i daje kompetitivnu prednost za izazovnu godinu koja dolazi.
Šalabahter koji se ne ispušta iz ruku
"Digitalna strategija" vodećim ljudima u kompanijama pomaže doći u poziciju da suvereno vladaju i ovim, sve važnijim područjem poslovanja, kako bi osigurali najbolje rezultate za ukupno poslovanje kompanije koju vode.
Modul "Digitalna strategija" nudi mogućnost da se na vrlo jednostavan način dođe do znanja koja će ih izdvojiti u sam vrh profesionalaca i tako maksimalno ojačati njihovu poziciju unutar kompanije, te ih dovesti u sam vrh svjetskih trendova.
Na kraju, najbolja su preporuka dojmovi dosadašnjih klijenata Analize 360, a među njima su i oni koji kažu kako su im njihove analize "šalabahter koji ne ispuštaju iz ruku". Neki su napravili plakate i stavili ih na zid u sobu za sastanke, uz napomenu – "ovo moramo stalno imati na umu kad donosimo poslovne odluke".
Ima i onih koji daju zanimljive usporedbe i kažu da im je "usluga Analize 360 kao Sumamed – jednostavno aplicirano i s koncentriranim vrhunskim znanjima koja djeluju u praksi".