NOGOMET: /

FIFA preuzima brigu o ulaznicama na SP-u 2002.

"U Japanu i Republici Koreji neće biti skandala oko prodaje i distribucije ulaznica", odlučno su poručili najviši dužnosnici FIFA-e predvođeni Seppom Blatterom

7.6.2000.
2:09
VOYO logo

"Revolucionarni" novi sustav, temeljen na "pametnim ulaznicama" ("smart cards"), donekle je spriječio procvat crnog tržišta na Coupe de mondeu 1998. Bila je to samo uvertira u presedan koji će se dogoditi na sljedećem Svjetskom prvenstvu. Prvi put u povijesti cjelokupnu kontrolu prodaje ulaznica preuzet će FIFA. Nova tehnologija omogućit će krovnoj nogometnoj organizaciji prodaju ulaznica od 2.listopada., kada mnoge kvalifikacijske borbe neće biti ni blizu konačnog rješenja.

Navijači će od tog datuma okretati broj posebnog FIFA-inog Odjela za ulaznice. Dragocjeni papirići bit će razvrstani u dvije glavne skupine. Prva će biti vezana uz određene stadione, druga uz određene reprezentacije. Nijedna ulaznica neće biti distribuirana putem tour-operatora kao prijašnjih godina. Navijači će kupiti "pametnu ulaznicu" na kojoj će biti sadržane sve informacije o kupnji, njezino posjedovanje bit će preduvjet kasnijeg dovršetka kupnje. Bude li se njihova reprezentacija plasirala na Svjetsko prvenstvo, kupnja će se dovršiti. U suprotnom, položeni će polog biti vraćen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objavljene su i cijene ulaznica. Dvoboji prvog kruga "teže" između 60 i 150 američkih dolara. Cijena ulaznica za prvu utakmicu Svjetskog prvenstva, koja će se 31. svibnja odigrati u Seoulu, kreće se od 150 do 500 amričkih dolara, dok će se za finale u Yokohami 30. lipnja morati izdvojiti od 300 do 750 američkih dolara.

Jedan će navijač moći kupiti najviše četiri ulaznice za jedan susret. Ime i prezime bit će uneseno u bazu podataka kako bi se, na još jedan način, naškodilo crnom tržištu.
FIFA je procijenila da će u opticaju biti oko tri milijuna ulaznica. Prva polovica od ukupnog broja pripast će organizatorima, Japanu i Republici Koreji. Otprilike 880 tisuća ulaznica uputit će se nacionalnim Savezima i navijačima diljem Globusa. 620 tisuća ulaznica pripast će FIFA-inim poslovnim suradnicima i onima kojima su prodana prava za SP 2002.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo