1. siječnja 2017. u Njemačkoj je bilo registrirano oko 45 milijuna automobila. Dvije trećina od toga bili su benzinci, a jedna trećina dizelaši.
Više od polovice građana Njemačke izgubilo je povjerenje u njemačke dizel automobile, pokazalo je istraživanje. Njih dvije trećine mišljenja je da politika previše popušta ključnoj automobilskoj industriji.
Milijuni vozila sada moraju biti tehnički prepravljeni, a vozačima dizela prije i zabrana vožnje u brojnim njemačkim gradovima. Sve se to odražava na cijenu automobila, piše DW.
Već se spominje i mogućnost ukidanja poreznih olakšica za dizelaše zbohg čega bi onda porasla i cijena goriva. Budućnost dizelaša je neizvjesna.
'Potrošači su zbunjeni, pogotovo kod starijih dizelaša, Euro4 ili Euro5. Vidimo da su cijene jako pale, radi se o popustima između 20 i 30 posto. Kod novijih dizelaša, motora tipa Euro6, još uvijek ne uočavamo pad cijena. Ali, i tu su sniženja moguća, na primjer u trenutku kad se više gradova u Njemačkoj odluči zabraniti dizelaše', rekao je Roman Suthold iz auto-moto kluba ADAC.
Ipak, valja naglasiti kako je automobilski lobi u Njemačkoj dosta jak. Prema nekim procjenama, svako sedmo radno mjesto ovisi o auto-branši, zato i ne čudi nedavna izjava kancelarke Angele Merkel, koja je izjavila kako dizelaši imaju budućnost, piše DW.